جشنواره جهانی ورزش دانش آموزی – مراکش

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ 09:58
تیم کشتی فرنگی ایران قهرمان جهان شد
فرنگی کاران دانش آموزی خوزستان در رقابت‌های دانش آموزان مراکش با کسب ۵ مدال طلا و ۳ نقره به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی و به نقل از معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، پس از برگزاری نوبت صبح رقابت‌های رشته کشتی فرنگی دانش‌آموزان جهان در کشور مراکش، کشتی‌گیران تیم دانش‌آموزی فرنگی استان خوزستان، نماینده اعزامی ایران در هشت وزن به فینال راه یافتند.

در این رقابت‌ها به ترتیب در اوزان ۴۵ کیلوگرم علیرضا حاجیوند، ۵۱ کیلوگرم امیر عبدی، ۵۵ کیلوگرم علی اسکو، ۶۱ کیلوگرم میلاد رضانژاد، ۷۱ کیلوگرم علیرضا ارقش، ۸۰ کیلوگرم علیرضا مرادی و ۹۲ کیلوگرم حسن قربانی راهی فینال شدند و در وزن ۶۵ کیلوگرم مرتضی عیسی‌پور به دیدار رده‌بندی راه یافت و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم نیز سعید حسن‌پور دوم شدند.

اما در دیدارهای فینال که به وقت ایران در بامداد روز یک‌شنبه برگزار شد، کشتی‌ گیران فرنگی کار دانش‌آموز ایران در مجموع با کسب پنج مدال طلا و سه نقره و یک عنوان پنجمی به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یافتند.

در اوزان ۴۵ کیلوگرم علیرضا حاجیوند، ۵۱ کیلوگرم امیر عبدی، ۶۱ کیلوگرم میلاد رضانژاد، ۷۱ کیلوگرم علیرضا ارقش و ۸۰ کیلوگرم علیرضا مرادی صاحب گردن آویز طلا شدند و در اوزان ۵۵ کیلوگرم علی اسکو،  ۹۲ کیلوگرم حسن قربانی در وزن ۱۱۰ کیلوگرم نیز صاحب مدال نقره شدند.

از ظهر امروز (یکشنبه) به وقت ایران نیز، کشتی‌گیران دانش‌آموز تیم کشتی آزاد استان لرستان با مشخص شدن رقیبان در مراکش بر روی تشک خواهند رفت.

برچسب ها :