رقابت های بین المللی جام اوشکمپیروف – قزاقستان

شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ 17:15
فروزنده به دیدار فینال راه یافت
حسن فروزنده به دیدار فینال وزن 87 کیلوگرم رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام اوشکمپیروف قزاقستان راه یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام ژاکسیلیک اوشکمپیروف از صبح دیروز (جمعه) در شهر آکتائو کشور قزاقستان در حال برگزاری است.

امروز (شنبه) مسابقات پنج وزن دوم برگزار شد که حسن فروزنده نماینده کشورمان در وزن 87 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل حریف قزاقستانی به پیروزی دست یافت وی در دور سوم نیز با نتیجه هشت بر یک دیگر کشتی گیر قزاقستانی را شکست داد و راهی دیدار فینال شد تا بعد از ظهر فردا (یکشنبه) در دیدار فینال به میدان برود.

در وزن 60 کیلوگرم نیز مهدی محسنی نژاد در دور اول با نتیجه 8 بر صفر حریف قزاقستانی را شکست داد و در دور دوم نیز با نتیجه 10 بر صفر دیگر نماینده کشور قزاقستان را از پیش رو برداشت اما در دور سوم مغلوب حریفی دیگر از کشور قزاقستان شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، محسنی نژاد به گروه بازنده ها رفت تا فردا (یکشنبه) برای حضور در دیدار رده بندی به رقابت های خود ادامه دهد.


حمیدرضا بادکان دیگر نماینده کشورمان در وزن 97 کیلوگرم که دیروز به دیدار فینال راه یافته بود، امروز و تا دقایقی دیگر برای کسب مدال طلا به میدان می رود.

پویا دادمرز در وزن 55 کیلوگرم و دیگر نماینده کشورمان در این رقابت ها دیروز مقابل حریف قزاقستانی از ناحیه پا دچار مصدومیت شد و از ادامه رقابت ها بازماند.


برچسب ها :