برنامه های فدراسیون کشتی در راستای تکریم خانواده معظم شهدا

سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ 11:15
مادر و پدر شهدا بازوبند پهلوان کشور را بستند
قدردانی از این عزیزان و اهدای جام قهرمانی
فدراسیون کشتی در راستای ترویج اخلاق و گرامیداشت خانواده معظم شهدا برنامه متنوعی را در سال های اخیر برگزار کرده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، از سال 1396 تمام مسابقات کشتی علاوه بر تلاوت قرآن و سرود ملی ایران با پخش شدن صلوات خاصه امام رضا(َع)آغاز شده است.

در سال های اخیر از خانواده معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم در مسابقات مختلف دعوت شده است و در حضور تماشاگران علاقمند به کشتی و نمایندگان اتحادیه جهانی از این عزیزان تقدیر بعمل آمده است. همچنین کلیپ شهدای کشتی گیر نیز توسط فدراسیون کشتی ساخته شد و در مسابقات مختلف در هنگام مراسم افتتاحیه پخش شده است.

همچنین رسم سنتی و دیرین اهدای بازوبند پهلوانی در سال های اخیر احیاء شد و بازوبند پهلوان کشور توسط مادر و پدر شهدای گرانقدر کشور بر بازوی پهلوان کشور بسته شد.

عیادت و دیدار با پیشکسوتان گرانقدر کشتی، حضور در میان مردم زلزله زده کرمانشاه، تمرین با کودکان سندورم داون، حضور در میان مردم خوزستان که با مشکل گرد و غبار مواجه بودند و اهدای کاپ قهرمانی جام جهانی به مادر گرانقدر یکی از شهدای مدافع حرم، سرکشی از موسسه کودکان کار و حضور در گرم‌خانه منطقه فرحزاد تهران و دیدار با جمعی از شهروندان آسیب‌دیده اجتماعی و... بخش دیگری از فعالیت های فدراسیون کشتی در بخش مسئولیت های اجتماعی بوده است.


برچسب ها :