رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا- قرقیزستان

شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ 10:54
عزت اله اکبری و مجتبی گلیج به دیدار فینال راه یافتند
حاج آقا نیا و امامی در دیدار رده بندی
دو نماینده کشورمان به دیدار فینال و دو نماینده به دیدار رده بندی روز نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در قرقیزستان راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های روز نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است که در پایان رقابت های مقدماتی، عزت اله اکبری و مجتبی گلیج در اوزان 79 و 97 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و نادر حاج آقا نیا و یونس امامی در اوزان 57 و 65 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم نادر حاج آقا نیا در دور اول با نتیجه 8  بر 4 از سد راحول آواره از هند گذشت وی در دور بعد نیز با نتیجه 14 بر 13 تسه وین سورن از مغولستان را شکست داد و راهی دیدار نیمه نهایی شد اما در این دیدار مقابل محمودجان شاوکاتوف از ازبکستان با نتیجه 10 بر 9 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن 65 کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل انخسایخان از مغولستان با نتیجه 8 بر 3 به پیروزی رسید وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 8 بر 4 مقابل دایچی تاکاتانی از ژاپن شکست خورد به به دیدار رده بندی رفت.
 
در وزن 70 کیلوگرم سید احمد محمدی در دور نخست در مصاف با کیسوکه اوتوگورو از ژاپن با نتیجه 12 بر 14 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، محمدی از دور رقابت ها کنار رفت.
 
در وزن 79 کیلوگرم عزت اله اکبری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با توجه به عدم حضور آدام باتیروف از بحرین به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد وی در این مرحله نیز با نتیجه 10 بر صفر از سد توربولد گانبولد از مغولستان گذشت و راهی دیدار فینال شد.

در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل مامد ابراگیم اف از قزاقستان با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 11 بر صفر بر جائه گانگ کیم از کره جنوبی غلبه کرد و به دیدار فینال راه یافت.

رقابت های رده بندی و فینال اوزان فوق بعد از ظهر امروز برگزار می شود و رقابت های پنج وزن دوم نیز روز یکشنبه برگزار خواهد شد.


برچسب ها :