رئیس هیأت کشتی شهرستان بهشهر:

دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ 10:55
پانزدهمین دوره جام هاشمی نژاد روزهای 10 و 11 اسفندماه برگزار می شود
حضور 15 تیم داخلی و 4 تیم خارجی در مسابقات
شهرام جعفری گفت: پانزدهمین دوره رقابت های کشتی آزاد جوانان جام هاشمی نژاد روزهای 10 و 11 اسفندماه در شهرستان بهشهر استان مازندران برگزار می شود.

شهرام جعفری رئیس هیأت کشتی بهشهر در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: امسال پانزدهمین دوره این رقابت ها برگزار می شود و این رقابت ها بعنوان یکی مسابقات سطح بالا در رده ی سنی جوانان محسوب می شود.
وی ادامه داد: بسیاری از کشتی گیرانی که هم اکنون در تیم های ملی حضور دارند، سابقه حضور در این مسابقات را داشته اند و این رقابت ها با حضور 4 تیم خارجی نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار خواهد بود.
جعفری در مورد حضور تیم های حاضر در این مسابقات تصریح کرد: چهار تیم از مازندران (40 کشتی گیر) در قالب تیم شهید هاشمی نژاد بهشهر به میدان خواهند رفتند، ضمن اینکه از 14 استان برتر کشور از جمله تهران، کرمانشاه، لرستان، گلستان، توابع تهران، البرز، همدان خراسان رضوی، گلستان و ... برای حضور در این مسابقات دعوت کرده ایم.
وی ادامه داد: همچنین حضور تیم های جمهوری آذربایجان، ارمنستان، گرجستان و روسیه در این مسابقات قطعی شده است.
رئیس هیأت کشتی بهشهر اظهار داشت: این رقابت ها روزهای پنج شنبه و جمعه صبح و عصر (10 و 11 اسفندماه) در سالن سه هزار نفری شهید هاشمی نژاد برگزار خواهد شد و ما از پیشکسوتان مطرح کشتی استان مازندران، مسئولان فدراسیون کشتی و وزارت ورزش نیز برای حضور در این مسابقات دعوت کرده ایم.
جعفری در مورد جوایز این مسابقات تصریح کرد: به نفرات اول این رقابت ها 500 دلار، به نفرات دوم 300 و به نفرات سوم مشترک 150 دلار اهداء می شود.



برچسب ها :