رقابت های بین المللی کشتی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین

شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ 21:00
پژمان پشتام به دیدار فینال راه یافت
محمد متقی نیا و یداله محبی در دیدار رده بندی
پژمان پشتام به دیدار فینال وزن 77 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین راه یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین از ساعت 11:30 امروز (به وقت ایران) در شهر کی یف اوکراین  در حال برگزاری است که در پایان رقابت های مقدماتی پژمان پشتام در وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی به دیدار فینال راه یافت و محمد متقی نیا و یداله محبی در اوزان 79 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد راهی دیدار رده بندی شدند و امید حسن تبار راهی گروه بازنده ها شد.
نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن 79 کیلوگرم امید حسن تبار در دور اول به آرون کانوا از ایتالیا را با نتیجه 12 بر 2 شکست داد اما در دور دوم مقابل الکس درینگر از آمریکا با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، وی نیز به گروه بازنده ها رفت. حسن تبار ابتدا در این گروه به مصاف جاکوب ماکاراشویلی از گرجستان می رود و در صورت پیروزی بر وی در دور بعد با جامبر کویلاشویلی از گرجستان کشتی خواهد گرفت و در صورت غلبه بر این حریف به دیدار رده بندی راه خواهد یافت. محمد متقی نیا نیز پس از استراحت در دور نخست در دور بعد مقابل دمیتری تکاچنکو از اوکراین با نتیجه 10 بر 2 از پیش رو برداشت وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حورهی خاسای از اوکراین با نتیجه 7 بر 4 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. متقی نیا در این مرحله مقابل جبرئیل حسن اف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از آذربایجان با نتیجه 10 بر صفر مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. متقی نیا در دیدار رده بندی به مصاف برنده کشتی میان جانی بور از فرانسه و بالدانبایف از قزاقستان می رود.

در وزن 92 کیلوگرم حسین شهبازی در دور اول مقابل ارشک محبی با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و ارشک محبی نیز در دور بعد مقابل ایراکلی متسیتوری از گرجستان با نتیجه 8 بر 5 مغلوب شد، با این نتیجه شهبازی از دور رقابت ها کنار رفت و محبی نیز با توجه به شکست حریف گرجستانی مقابل شریف شریف اف قهرمان جهان و المپیک از آذربایجان، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 125 کیلوگرم یداله محبی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر دنیس ماتیکو از اوکراین را از پیش رو برداشت وی در دور بعد نیز مقابل داوم برادلی از آمریکا با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محبی در این مرحله در مصاف با الکساندر خوتسیانیوسکی دارنده مدال برنز اروپا از اوکراین با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با برنده کشتی میان گئورگی مشویلدیشویلی از گرجستان و گئورگی ساکانالیدزه از قطر مبارزه خواهد کرد.

کشتی فرنگی:

در وزن 77 کیلوگرم پژمان پشتام در دور نخست با نتیجه 4 بر 2 ویتالی کوچرنکو از اوکراین را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل نورجان ندیراف از قزاقستان با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید و در دور سوم نیز با نتیجه 4 بر 2 حسن علی اف از آذربایجان دارنده مدال های طلا و برنز جهان (در اوزان 60 و 71 کیلوگرم) را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. پشتام در این مرحله مقابل کارپت چالیان قهرمان جوانان جهان و دارنده مدال برنز اروپا از ارمنستان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار ماتئوس وولنی از لهستان است.




برچسب ها :