روز پنج شنبه و در استان زنجان (همراه با گزارش تصویری)

سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ 09:07
جشنواره استعدادیابی کشتی برگزار شد
جشنواره استعدادیابی کشتی هیأت کشتی استان زنجان با حضور پرشور خانواده ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، روز پنج شنبه دوازدهم بهمن ماه 1396 بدون هیچ تردیدی نقطه عطفی در تاریخ کشتی استان زنجان خواهد شد.

با تلاش چندین ماهه رییس و اعضای هیات کشتی استان زنجان و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، همچنین معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش و همکاری صمیمانه مدیران و معلمان ارجمند ورزش مدارس استان زنجان 240 دانش آموزش مقاطع تحصیلی پنجم و ششم ابتدایی و کلاس های هفتم و هشتم دوره اول متوسطه، همراه با پدران و مادران و دیگر اعضای خانواده خود، تابلویی زیبا و غرورانگیز در سالن خانه کشتی تختی زنجان ترسیم کردند.

240 مشتاق کشتی با 240 خانواده خود با حضور چندین ساعته در سالن خانه کشتی جهان پهلوان تختی یکی از امیدبخش ترین سرفصل های تاریخ کشتی زنجان را آغاز کردند.

کشتی استان، مسوولان اداره ورزش و جوانان استان، معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش و دیگر مسوولان شهر به سالن آمده بودند تا در پی ریزی خردمندانه آینده کشتی شهر و دیار خود حضوری جدی و مسوولانه را به نمایش بگذارند.

در این مراسم کم مانند در کشتی ایران – و شاید جهان – مادران و پدران با حضوری پرشور به همگان اعلام کردند که خانواده های زنجانی با دلی پرامید و قامت هایی برافراشته، تمام قد به پشتیبانی از فرزندان آینده ساز خویش برخاسته اند. آن ها با پشتیبانی و حضور خود اعلام نمودند پا به پای فرزندان و پهلوانک های نونهال خود برای حفظ ارزش های انسانی – پهلوانی ورزش ملی و مردمی کشتی ایران تلاش خواهند نمود.


در چنین برهه ای، هیات کشتی استان زنجان به عنوان هیات پیشرو با همت عاشقان دریادل و پرتلاش خود درصدد است تا با سازمان دهی نهاد مردمی «انجمن اولیای کشتی گیران نونهال و نوجوان و هیات کشتی استان زنجان» را به عنوان تشکل مردمی پشتیبان کشتی استان خود فعال سازد. چنین خردورزی های دوراندیشانه ای جای سپاس و تقدیر ویژه دارد.

مسعود عسکری

گالری تصاویر

برچسب ها :