زیر نظر مدرسین اتحادیه جهانی کشتی

سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ 09:34
کلینیک داوران المپیکی از روز یکشنبه آغاز به کار کرد
آموزش آخرین مقررات داوری کشتی دنیا
حضور 4 داور از کشورمان
کلینیک داوران درجه S1 (المپیکی) دنیا، از روز یکشنبه در شهر براتیسلاوا کشور اسلواکی در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، کلینیک تغییر مقررات داوری کشتی زیر نظر مدرسین اتحادیه جهانی کشتی با حضور داوران درجه S1 (المپیکی ) دنیا از جمله چهار داور المپیکی کشورمان محمد ابراهیم امامی، اردوان صاحب، محمد مصلایی و مزدک گیتی و در شهر براتیسلاوا پایتخت کشور اسلواکی در حال برگزاری است.

این کلینیک از صبح روز یکشنبه (24 دی ماه) آغاز شد و عصر امروز (سه شنبه) به پایان خواهد رسید.

در این کلاس که با تدریس آنتونیو سیلوستره رییس آلمانی کمیسیون داوران اتحادیه جهانی، بوعزیز نایب رییس کمیسیون داوران از کشور تونس و ابراهیم چی چی اغلو از ترکیه و دیگر مدرسین اتحادیه جهانی کشتی در حال برگزاری است، آخرین تغیرات داوری در کشتی فرنگی و آزاد تدریس شد و در پایان هر روز از داوران حاضر آزمون های به صورت کتبی و نمایش فیلم گرفته شد.

در آخرین روز این کلینیک قرار است در مورد نحوه برخورد با کشتی گیر کم کار در کشتی فرنگی، نحوه جدید نشستن در خاک اجباری، خطاهایی کشتی فرنگی و... به صورت تئوری و عملی، آموزش های لازم داده شود.

داوران المپیکی کشورمان عصر روز چهارشنبه به کشور باز می گردند و آخرین قوانین اعلام شده در کشتی آزاد و فرنگی را در اختیار مربیان ، کشتی گیران، داوران و دست اندرکاران  و علاقمندان به ورزش اول کشور  قرار خواهند داد.


مسعود عسکری

برچسب ها :