رومن ولاسوف:

شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ 09:49
ایرانی ها مهمان نوازی واقعی را نشان دادند
برای سوریان آرزوی موفقیت می کنم
دوست دارم در ایران دوباره مبارزه کنم
رومن ولاسوف گفت: برادران ایرانی مهمان نوازی واقعی را نشان دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رومن ولاسوف قهرمان جهان و المپیک کشتی فرنگی روسیه در مصاحبه ای که با سایت فدراسیون کشتی روسیه داشته است با بیان این مطلب افزود: به دعوت باشگاه بیمه رازی که حسن رنگرز سرمربی آن و قهرمان جهان در سال 2001 است به ایران رفتم.

وی ادامه داد: باید بگویم که برادران ایرانی مهمان نوازی واقعی را نشان دادند و یک نگاه مهربان و فضای دوستانه ای بین ما وجود داشت.

قهرمان المپیک 2012 لندن تصریح کرد: در روز ورود ما توسط حمید سوریان قهرمان المپیک و شش دوره جهان و هم تیمی هایش دعوت شدیم، فضای دوستانه ای بین ما برقرار شد، بحث های خوبی داشتیم و من برای حمید سوریان که اکنون کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک را رهبری می کند از صمیم قلب آرزوی موفقیت می کنم.

قهرمان المپیک 2016 ریو در مورد مبارزات خود در ایران اظهار داشت: مبارزه در اوزان جدید ولی در قوانین قدیم برگزار شد و من توانستم در وزن جدید عملکرد خوبی داشته باشم و این مسابقات برای من بسیار مفید بود.
وی ادامه داد: من سه کشتی با کشتی گیرانی از قرقیزستان، ترکیه و ایران گرفتم، احساس خوبی داشتم و این رقابت شروع خوبی برای من در آستانه سال جدید بود.

دارنده 2 مدال طلا و یک نقره جهان در مورد علاقمندان به کشتی در ایران گفت: کشتی در ایران به طور معمول طرفداران سنتی دارد که علاقه زیادی به کشتی دارند، آن ها در این مسابقات بسیار فعال بودند و چنین حمایتی باعث شارژ روحی و عاطفی جدی می شود که به کشتی گیران کمک می کند تا از حداکثر توان خود بر روی تشک کشتی بهره ببرند.

وی افزود: من دوست دارم در ایران کشتی بگیرم و فکر می کنم این آخرین سفری نباشد که به ایران داشتم.
ولاسوف در مورد ادامه برنامه های خود در پایان خاطرنشان کرد: پس از رقابت های جام باشگاه ها کمی استراحت می کنم و پس از آن در رقابت های جام ایوان پادوبنی حاضر خواهم شد.
 


گالری تصاویر

برچسب ها :