امروز و با حضور در شهرستان بیرجند

سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ 22:01
سرپرست انستیتو کشتی با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی دیدار کرد
حبیب اله اخلاقی، سرپرست انستیتو فدراسیون کشتی کشور با افضل پور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ ظهر امروز حبیب اله اخلاقی سرپرست انستیتو فدراسیون کشتی کشور به همراه سروری رییس هیات کشتی استان و جمعی از پیشکسوتان با افضل پور مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار کردند.

دراین دیدار مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در این مدت کشتی استان پیشرفت خوبی داشته است خواستار توجه ویژه فدراسیون کشتی به این استان شد.

وی گفت: با برنامه ریزی مناسب هیات کشتی می توان در وزن های مختلف صاحب مدال شد و در بحث قهرمان پروری گام بلندی برداشت.
دست یافت.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی منظم و تعاملات مناسب می توان به آینده کشتی استان امیدوار بود چرا که در حال حاضر جو خوب و دوستانه ای بر کشتی استان حاکم است و تمامی عوامل اجرایی برای اعتلای کشتی استان تلاش می کنند.

در ادامه این دیدار حبیب اخلاقی سرپرست انستیتو کشتی نیز با اشاره به اینکه در حال حاضر کشتی خراسان جنوبی از وضعیت خوبی در سطح کشور برخوردار است ابراز امیدواری کرد که این روند کماکان ادامه داشته باشد.

اخلاقی گفت: می توان با تبلیغات مناسب و همچنین کسب مدال های مختلف، خانواده ها را نیز به این رشته ورزشی علاقه مند کرد.
وی ابراز امیدواری کرد با تعاملات خوبی که هیات کشتی استان با فدراسیون دارد در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت هرچه بیشتر کشتی خراسان جنوبی در سطح کشور باشیم.

اخلاقی گفت: آماده برگزاری هرگونه کلاس داوری و مربیگری در این استان هستیم.

سروری رییس هیأت کشتی استان هم گفت: تفاهم نامه هایی جهت ارتقاء و پیشرفت کشتی خراسان جنوبی با استان های مجاور به امضاء رسانده ایم.
در پایان این جلسه عباس سروری به ارائه گزارشی از عملکرد 5 ماهه این هیات پرداخت.


برچسب ها :