پس از برگزاری اولین جلسه کمیسیون ورزشکاران

جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ 12:56
مصوبات نشست اعلام شد
اولین جلسه کمیسیون ورزشکاران فدراسیون کشتی، روز یکشنبه 5 آذرماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، اولین جلسه کمیسیون ورزشکاران فدراسیون کشتی با حضور جناب آقای لایق دبیر محترم فدراسیون کشتی و آقایان قاسم رضایی، رئیس محترم کمیسیون و کمیل قاسمی، حسن رحیمی، حسن یزدانی، مسعود اسماعیل پور، مهدی علیاری، جابر صادق زاده، محمد نادری و حبیب اله ترابی اعضای محترم این کمیسیون، در ساعت 14:30 روز دوشنبه 5 آذرماه در محل سالن کنفرانس خانه کشتی شماره یک تهران برگزار شد.

مصوبات این جلسه به شرح زیر است:

١) بنا به پیشنهاد  آقای  لایق  مقرر گردید اعضای کمیسیون ورزشکاران، ارزیابی خود از مسائل و مشکلات ورزشکاران این رشته  را، به آقای رضایی رئیس کمیسیون ارائه کنند، تا در دومین نشست کمیسیون،  در دستور جلسه لحاظ و مورد بررسی قرار گیرد.
٢) ورزشکاران حاضر در این جلسه بر اهمیت بالای تشکیل کمیسیون ورزشکاران به جهت رفع مشکلات و دغدغه های کشتی گیران تأکید کردند و خواستار نقش آفرینی جدی کمیسیون تا حد امکان در این زمینه شدند.
همچنین آقای قاسم رضایی رئیس  کمیسیون ورزشکاران در این نشست با اشاره به اینکه کشتی در ایران ورزش اول محسوب می شود، اعلام کرد: تصمیمات اعضای کمیسیون ورزشکاران کشتی می تواند بر مسیر ورزش های دیگر  نیز اثرگذار باشد.
3) جابر صادق زاده، محمد نادری و حبیب اله ترابی به نمایندگی از کشتی گیران سنتی قانونمند شدن پاداش کشتی گیران رشته های سنتی از سوی وزارت ورزش و جوانان و پیگیری فدراسیون کشتی را خواستار شدند.
4) اعضای کمیسیون ورزشکاران همچنین بر حضور جدی جامعه کشتی در فعالیت های فرهنگی- اجتماعی داخلی جامعه ایران و نیز مسائل لازم در سطح بین الملل تأکید کردند.
5) اعضاء خواستار اعلام شفاف شرح وظایف ورزشکاران در کمیسیون مربوطه شدند.
6) اعضای کمیسیون خواستار این شدند که کمیسیون ورزشکاران با حمایت مسئولان فدراسیون بتواند، تشکیلات قوی و مناسبی برای حمایت از کشتی گیران از سطوح پایین تا بالترین سطح ممکن داشته باشد.
7) در این جلسه همچنین از سوی آقای قاسم رضایی، آقای کاظم پرورده برای هماهنگی و پیگیری امور اداری و اجرایی کمیسیون،  بعنوان دبیر کمیسیون مذکور انتخاب شد و مقرر گردید امور مربوطه را دنبال نماید.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون