پیام جردن باروز آمریکایی به مردم زلزله زده کرمانشاه:

جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ 12:35
من شریک غم شما هستم
آزادکار شاخص کشتی آمریکا و جهان در پیامی، حادثه زلزله در استان کرمانشاه را به مردم این دیار تسلیت گفت و با آنها ابراز همدردی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، جردن باروز آزادکار آمریکایی و دارنده ۵ مدال طلای جهان و المپیک که در جریان رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد بهمن سال گذشته به همراه تیم ملی آمریکا به کرمانشاه سفر کرده بود، پس از حادثه دلخراش زلزله در این استان، با انتشار پیامی به زبان فارسی در صفحه اینستاگرام خود با مردم زلزله زده کرمانشاه ابراز همدردی کرد.

جردن باروز در این پیام که به زبان فارسی است، نوشته است:
مردم کرمانشاه، تسلیت به شما می گویم و به تمام مردم ایران، من شریک غم شما هستم. می‌خواهم بدانید که ما همه به فکر شما هستیم و همدرد شما هستیم که دچار زلزله شدید. کرمانشاه شهر پرخاطره ای برای من بود در زمان جام جهانی ۲۰۱۷. من خیلی خوشحال بودم که قسمت شد و به این شهر رفتم، با مردمان خونگرم و کشتی دوست آشنا شدم. من و خانواده‌ام خیلی ناراحت شدیم وقتی شنیدیم درباره این حادثه. برای شماها دعا می‌کنیم که موقعیت زودتر بهتر شود و دوباره کرمانشاه زیبا را بسازید. امیدوارم که در آینده به ایران سفر کنم. من و خانواده‌ام بهترین آرزوها را برایتان داریم.
جردن باروز
برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون