انستیتو کشتی اعلام کرد

دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ 13:04
19 آبان ماه آزمون مربیگری کشتی آزاد در کرمانشاه برگزار می شود
مربیان تجدید شده در کلاس لرستان در این آزمون حضور یابند
مربیان استان های آذربایجان غربی، کردستان، همدان و کرمانشاه که در کلاس استاژ استان لرستان تجدید شده اند در آزمونی که روز 19 آبان ماه در استان کرمانشاه برگزار می شود، شرکت نمایند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، انستیتو کشتی اعلام کرد، مربیان استان های آذربایجان غربی، کردستان، همدان و کرمانشاه که در آزمون عملی کلاس استاژ مربیگری کشتی در استان لرستان (خرم آباد) قبول شده اند ولی در مجموع نمرات به حدنصاب قبولی نرسیده و تجدید اعلام شده اند باید در آزمون مجددی که در تاریخ 19 آبان ماه در کرمانشاه برگزار می شود، شرکت نمایند.
بدیهی است نفراتی که حداقل نمره ده و نیم از 15 در آزمون آمادگی جسمانی و ده و نیم از 15 را در آزمون نظری کسب نمایند قبول خواهند شد و همراه با قبولی های استان لرستان، جواز حضور در کارگاه تکمیلی را کسب خواهند کرد و بعد از حضور در این کارگاه (20 و 21 آبان ماه) دفترچه مربیگری به آن ها اهدا خواهد شد.
افرادی که در آزمون مجدد شرکت می نمایند باید مبلغ 50 هزار تومان به حساب شماره 0108752291006 بانک ملی هیأت کشتی استان کرمانشاه پرداخت نمایند و در صورت قبول شدن در آزمون مجدد، به همراه قبولی های استاژ باید مبلغ 300 هزار تومان به حساب مورد اشاره واریز کنند.
لازم به یادآوری است همراه داشتن اصل حکم قهرمانی (حداقل عنوان استانی زیر نظر هیأت کشتی استان)، اصل مدرک تحصیلی دیپلم به بالا، اصل مدرک نداشتن سوء پیشینه در آزمون مجدد و کارگاه تکمیلی اجباری است. در صورت نداشتن مدارک مورد اشاره، ثبت نام به هیچ عنوان انجام نمی گیرد.

مکان: کرمانشاه، میدان آزادی، خیابان گمرک، مجموعه ورزشی تختی، هیأت کشتی استان کرمانشاه
زمان پذیرش: ساعت 8 صبح روز جمعه مورخ 19 آبان ماه 96
شماره تماس: 09188304680


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون