پس از برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در آبادان

یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ 10:51
گزارشی از برنامه های تمرینی آینده سازان کشتی ایران
برگزاری اردو های بستر سازی در رده های سنی پایه  یکی از رویکردهای اصولی و بنیادی فدراسیون کشتی در حرکت به سمت و سوی استحکام سازی زیر بنا و ساختار کشتی در آینده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در راستای این دور اندیشی اردوی تدارکاتی تیم کشتی آزاد نونهالان بر اساس برنامه زمان بندی فنی تدوین شده در شهرستان آبادان الگوی مقاومت و پایداری در هشت سال دفاع مقدس برگزار گردید.

 این اردو با توجه به فاصله زمانی کوتاه تا آغاز تورنمنت بین المللی روز جهانی کودک نسبت به اردوهای گذشته، در نوع خود متمایزتر بود چرا که مجید ترکان مدیر فنی رده های سنی پایه محور برنامه های تمرینی اردونشینان را هماهنگ  و هم سو با سازگار کردن آنها با شرایط مسابقه تنظیم کرد از جمله رئوس برنامه های تمرینی که بطور اجمالی می توان  بدان اشاره کرد، تشخیص به  موقع موقعیت ها و بکار گیری شیوه های صحیح دفاع و حمله منطقی و اصول صحیح کنترل و اداره کردن کشتی توام با کار کردن مستمر دستها در شرایط زمانی خاص خود در طول مبارزه های پا یا پای  در منطقه های مختلف تشک که تاکتیک های خاص خود را دارد بالاخص در منطقه قرمز تشک که می بایست مربیان ما با تعمق بیشتری بدان  نگاه کنند.

در ادامه طبق برنامه میزان آمادگی جسمانی آنها بر اساس تست ها ی استاندارد، تحت سنجش و اندازه گیری قرار گرفت که با بررسی وآنالیز  نتایج بدست آمده رضایت بخش بود.

در نهایت آتیه سازان کشتی ما در آبادان اردوی مطلوبی را پشت سر گذاشتند و در فضایی آرام با تمرینات زیبا وچشم نواز خود برای موفقیت، جانانه تلاش کردند و نشان دادند از آمادگی و انگیزه بالایی بر خوردارند و می توانند پشوانه های محکم، استوار و کلیدی در آینده برای کشتی ما باشند.

در کنار این شیر بچه های با نشاط که شور و هیجان خاص خود را دارند باید اشاره کنیم به کادر فنی  که با اتحاد، هم دلی و انسجام و با یک کار، گروهی مطلوب  سخت کوشی و پایداری در هدف را،که همانا شکو فایی استعداد های نوگلان کشتی می باشد، صادقانه  به منصه ظهور گذاشتند.

در خاتمه از تمامی مسئولین، دست اندرکاران و مردم خونگرم و مهربان آبادان  که در  برگزاری اردوی مذکور ما را یاری کردند تقدیر وتشکر بعمل می آید.

تورج ظفری
سرپرست تیم های ملی پایه


برچسب ها :