از روز 20 مهرماه و در شهر قرچک

دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ 09:55
دومین اردوی نونهالان کشتی فرنگی کشور در حال برگزاری است
دومین اردوی آمادگی منتخبان رده ی نونهالان کشتی فرنگی کشور از روز 20 مهرماه در سالن خانه کشتی مجموعه ورزشی کارگران شهید ملاآقایی قرچک در حال برگزاری است .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این اردو 6 روزه که با سرمربیگری عبدالکریم کاکاحاجی مسئول رده های سنی پایه کشتی فرنگی کشور برگزار می شود، علاوه بر 22 تن از مربیان برگزیده کشور،61 کشتی گیر برتر مسابقه های قهرمانی نونهالان کشور در یازده وزن از 32 تا 100 کیلوگرم در  برنامه های علمی- آموزشی و آمادگی با جدیت حضور دارند.

سرپرستی این اردو با مهدی هوریار از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی کشور است و میزبانی و مدیریت این اردو با هماهنگی هیات کشتی استان و اداره ورزش و جوانان و هیات کشتی شهر قرچک، مهندس مهدی مریدی مدیر پرتلاش مجموعه کارگران شهید آقایی قرچک است.

عصر روز جمعه بیست و یکم مهرماه دکتر حمید سیفی رییس کمیته استعدادیابی به اتفاق کارشناسان این کمیته و نماینده روابط عمومی فدراسیون کشتی با حضور چهار ساعته در محل خانه کشتی قرچک از نزدیک شاهد تلاش های کاکاحاجی و همکاران و شاگردانش بودند.

دکتر مهدی زمانی افشار رییس هیات کشتی شهر قرچک، ضمن اظهار خرسندی و تشکر از فدراسیون کشتی برای برگزاری این اردو که در ترویج ورزش کشتی در شهر قرچک و دیگر شهرهای شرق استان تهران تاثیر مثبت خواهد داشت، برای برگزاری اردوی نونهالان در رشته آزاد نیز اعلام آمادگی کرد.

در جلسه هماهنگی رییس و کارشناسان کمیته استعدادیابی و کاکاحاجی مقرر شد که فدراسیون کشتی، پس از هماهنگی لازم با وزارت آموزش و پرورش و انجمن کشتی این وزارت خانه، بعد از گزینش استعدادهای استان ها برای برگزاری اردو های منطقه ای و متمرکز استعدادهای کشف شده در استان های داوطلب به شکل جداگانه اقدام شود.

لازم به یادآوری است، منتخبان این اردوها در قالب تیم های مختلف کشورمان در مسابقه های روز جهانی کودک که اوایل آذرماه سال جاری برگزار می شود با حریفان خارجی خود مبارزه خواهند کرد.


برچسب ها :