رقابت های کشتی فرنگی نیروهای مسلح جهان- لیتوانی

شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ 16:49
تیم ایران با یک مدال طلا، و 4 برنز سوم شد
تیم کشتی فرنگی نیروهای مسلح کشورمان در رقابت های جهانی لیتوانی به عنوان سوم رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی نیروهای مسلح جهان روزهای 31 شهریور و اول مهرماه در شهر کلایپیدا لیتوانی برگزار شد و در پایان تیم ایران با یک مدال طلای محمد نوربخش در وزن 59 کیلوگرم، چهار مدال برنز مجید خلیلی، افشین بیابانگرد، وحید بابایی جعفری و مهدی فلاح در اوزان 66، 71، 75 و 85 کیلوگرم و 54 امتیاز به عنوان سوم دست یافت.

تیم های روسیه با 59 و اوکراین با 59 امتیاز در این رقابت ها اول و دوم شدند.

نتایج کشتی گیران کشورمان در روز دوم این رقابت ها به شرح زیر است:

در وزن 80 کیلوگرم علی شریفی در دور نخست ونکایتاس از لیتوانی را مغلوب کرد و در دور دوم میرس از آمریکا را شکست داد اما در دیدار نیمه نهایی مغلوب آنتونیوک از اوکراین شد و راهی دیدار رده بندی شد. شریفی در دیدار رده بندی نیز مقابل عظمت خاکولوف از روسیه شکست خورد و پنجم شد.

در وزن 85 کیلوگرم مهدی فلاح در کشتی نخست جان استفانوویچ از آمریکا را مغلوب کرد وی در دور بعد مغلوب یوگنی سالیف از روسیه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، فلاح در گروه بازنده ها با شکست حریف الجزایری راهی دیدار رده بندی شد. وی در دیدار رده بندی نیز تونی متسوماکی از فنلاند را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 98 کیلوگرم صمد کاظمی در کشتی نخست مغلوب آلیمولتای دالاووبای از چین شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، کاظمی از دور مسابقات حذف شد.

در وزن 130 کیلوگرم آرمان نظری در دور اول مقابل ادگار خاچاطریان از ارمنستان مغلوب شد اما با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، نظری به گروه بازنده ها رفت و در این گروه کاوید فیضی اف از آذربایجان را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت اما در این دیدار مقابل واسیلی پرشین از روسیه شکست خورد و پنجم شد.

رده بندی نفرات برتر به شرح زیر است:
59 کیلوگرم: 1- محمد نوربخش (ایران) 2- میچال تروش (لهستان) 3- مراد ممدوف (آذربایجان) و ایوستاس پتراویسیوس (لیتوانی)
66 کیلوگرم: 1- کارن اصلانیان (ارمنستان) 2- الکسی کیانکین (روسیه) 3- جئوگ چول (کره جنوبی) و مجید خلیلی (ایران)
71 کیلوگرم: 1- آدام کوراک (روسیه) 2- آرمن یاکوبیان (ارمنستان) 3- ماکسیم یوتشنکو (اوکراین) و افشین بیابانگرد (ایران)
75 کیلوگرم: 1- گئورگیوس پروولارکیس (یونان) 2- المار نورالیف (اوکراین) 3- تیمور بردیف (بلاروس) و وحید بابایی جعفری (ایران)
80 کیلوگرم: 1- آندری آنتینیوک (اوکراین) 2- التون وزیرزاده (آذربایجان) 3- عظمت خاکولوف (روسیه) و رفیق مانوکیان (ارمنستان) 5- علی شریفی (ایران)
85 کیلوگرم: 1- ژان بلنیوک (اوکراین) 2- یوگنی سالیف (روسیه) 3- مهدی فلاح (ایران) و اسلام عباس اف (آذربایجان)
98 کیلوگرم: 1- نیکیتا ملنیکوف (روسیه) 2- اورخان نورایف (آذربایجان) 3- یوگنی ساوتا (اوکراین) و الیاس کاسمانن (فنلاند) ... 13- صمد کاظمی (ایران)
130 کیلوگرم: 1- مانتاس کنیستاتاس (لیتوانی) 2- ادگار خاچاطریان (ارمنستان) 3- واسیلی پرشین (روسیه) و هیکی نابی (استونی) 5- آرمان نظری (ایران)
رده بندی تیمی: 1- روسیه 59 امتیاز 2- اوکراین 59 امتیاز 3- ایران 54 امتیاز 4- آذربایجان 48 امتیاز 5- ارمنستان 43 امتیاز



برچسب ها :