پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا و اقیانوسیه- ترکمنستان

پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ 22:22
محمد نادری، ارشک محبی و احمد میرزاپور طلایی شدند
موفقیت قاطع تیم ملی کشتی پهلوانی
محمد نادری، ارشک محبی و احمد میرزاپور به مدال طلای رقابت های کشتی پهلوانی بازی های داخل سالن آسیا در ترکمنستان دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی پهلوانی پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا و اقیانوسیه، امروز (پنج شنبه) در شهر عشق آباد پایتخت ترکمنستان در سه وزن در برگزار شد که هر سه نماینده کشورمان با شکست تمامی حریفان خود صاحب مدال طلا شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج مسابقات کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

دروزن 70 کیلوگرم محمد نادری در دور نخست مقابل سوخبات بولدخای از مغولستان با نتیجه 6 بر 2 (ضربه فنی) به پیروزی رسید وی در دور بعد نیز با نتیجه 4 بر صفر (ضربه فنی) آریدوی ریانتا از اندنزی را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد، نادری در این مرحله نیز با شکست 2 بر صفر (ضربه فنی) عباس کامار از پاکستان راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال به مصاف سلیمان اوماروف از ترکمنستان رفت و در یک کشتی حساس با نتیجه 4 بر 4 به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 90 کیلوگرم ارشک محبی در دور اول مقابل یاکوب مریدوف از ترکمنستان با نتیجه 2 بر صفر (ضربه فنی) به پیروزی رسید وی در دور دوم نیز با نتیجه 10 بر صفر از سد آلیسر دوستوف از ترکمنستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محبی در این مرحله با نتیجه 6 بر صفر (ضربه فنی) سنی کریستیان از اندونزی را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار پایانی با نتیجه 10 بر صفر (ضربه فنی) محمد عدنان از پاکستان را از پیش رو برداشت و صاحب گردن آویز طلا شد.

در وزن 90+ کیلوگرم احمد میرزاپور پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل باتار باتبولد از مغولستان با نتیجه 2 بر صفر (ضربه فنی) به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد وی در این مرحله نیز با نتیجه 6 بر صفر (ضربه فنی) آلتانگ چینبات از مغولستان را شکست داد و به دیدار پایانی راه یافت. میرزاپور در دیدار پیانی فرهاد آناکولوف از تاجیکستان را با نتیجه 4 بر صفر (ضربه فنی) از پیش رو برداشت و به مدال طلا رسید.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون