رقابت های کشتی با کمربند بخش آزاد داخل سالن آسیا - ترکمنستان

سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ 16:30
زهرا یزدانی به مدال نقره  رسید
زهرا محمودی، زهرا مجدی و سعیده رحیمی صاحب مدال برنز شدند

رقابت های کشتی با کمربند بخش آزاد داخل سالن آسیا در ترکمنستان در بخش بانوان امروز در شهر عشق آباد برگزار شد که زهرا یزدانی به مدال نقره رسید و زهرا محمودی، زهرا مجدی و سعیده رحیمی صاحب مدال برنز شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج بانوان کشورمان در این مسابقات، به شرح زیر است:

در وزن 50 کیلوگرم لیلا سیاهوشی در دور نخست  مقابل شهزاد از ازبکستان شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 55 کیلوگرم زهرا یزدانی در دور اول مرجان ایناتیلا یوا از ترکمنستان را شکست داد و در مسابقه بعد اولژان دیوسمبایوا از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی با شکست دادابووا از ازبکستان فینالیست شد یزدانی در این دیدار در حالی که ناداوری مشهود بود، مقابل نماینده ترکمنستان مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 60 کیلوگرم که با حضور 5 نفر و به صورت دوره ای برگزار شد، زهرا محمودی در دور نخست مقابل تاسبولاتوا از ترکمنستان باخت. وی در دور بعد نیز مقابل زوهرا مادرایروما از ترکمنستان شکست خورد اما در دو کشتی دیگر خود مقابل مرلین مومونوا از قرقیزستان و نویمی تمر از فیلیپین به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 65 کیلوگرم لیلا سالاروند در دور اول مقابل جوراکو زیوا از ازبکستان مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 70 کیلوگرم زهرا مجدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم ایسماتوف از ازبکستان را برد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مسابقه مقابل پریزات ژاکیپکوا از قزاقستان شکست خورد و به مدال برنز رسید.

در وزن 70+ کیلوگرم سعیده رحیمی در دور نخست شرالیوا از ازبکستان را مغلوب کرد.وی در دور دوم نیز جان محمداوا از ترکمنستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. رحیمی در این دیدار مقابل مامارسول از قرقیزستان باخت و صاحب گردن آویز برنز شد.

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون