فعالیت رسمی مربیان قبول شده در کلاس مربیگری کشتی کلاسیک بانوان

سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ 08:48
شرایط کسب دفترچه مربیگری اعلام شد
حضور تیم ها در قهرمانی کشور منوط به داشتن مربی دارای دفترچه
مربیان قبول شده در دوره های استاژ مربیگری کلاسیک بانوان، می توانند فعالیت خود را در باشگاه ها آغاز نمایند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، پس از برگزاری دوره های استاژ مربیگری کشتی کلاسیک بانوان فدراسیون کشتی شرایطی را در مورد مربیگری و دریافت دفترچه مربیگری کشتی کلاسیک بانوان به شرح زیر اعلام کرد.

1- متقاضیان مربی گری کشتی کلاسیک بانوان که در دوره های استاژ مورخ 15 تا 23/06/1396 توانسته اند نمره قبولی (عملی – نظری) دریافت کنند، می توانند فعالیت رسمی خود را در کلاس های آموزشی در سطح استان ها آغاز نمایند. دفترچه مربی گری این افراد پس ازحضور در کارگاه تکمیلی که در مهرماه برگزار خواهد شد، به ایشان اعطا می گردد. بدیهی است هیات های کشتی استان های ذیربط در رقابت های قهرمانی کشور کشتی کلاسیک بانوان، صرفاً می توانند  از مربیان دارای دفترچه مربی گری در این رشته استفاده نمایند. 

2- متقاضیان مربی گری کشتی کلاسیک بانوان که در کلاس استاژ فوق الذکر شرکت کرده و موفق به کسب نمره قبولی در آزمون عملی شده اند، اما به دلیل عدم دریافت حد نصاب نمره لازم برای قبولی در کلاس استاژ نتوانسته اند مجوز صدور دفترچه مربی گری  را دریافت کنند، با استناد به گواهی صادرشده (گواهی قبولی آزمون عملی) از سوی انستیتو بین المللی کشتی، می توانند به طور موقت فعالیت های مربی گری خود را در سطح استان، تحت  نظر هیات کشتی استان ذی ربط آغاز کنند. «انستیتو بین المللی کشتی» در مهر ماه سال جاری زمان مشخصی را برای اخذ آزمون نظری مجدد و متعاقبا  کارگاه تکمیلی مربوطه برای این افراد اعلام خواهد نمود.

3- متقاضیان مربی گری کشتی کلاسیک بانوان که در دوره های استاژ مورخ 15 تا 23/06/1396 مردود شده و یا علی رغم دارا بودن مجوز پیش نیاز، در کلاس استاژ فوق الذکر غایب بوده اند، می توانند با رفع نواقص و استمرار تلاش خود در کلاس  استاژ مجددی که به زودی زمان برگزاری آن از سوی «انستیتو بین المللی کشتی» اعلام می شود شرکت نمایند.

4- متقاضیان مربی گری کشتی کلاسیک بانوان که فاقد سابقه قبولی در دوره های پیش نیاز می باشند (به ویژه  در استانها  فاقد مربی کشتی کلاسیک بانوان)، می توانند در کلاس های پیش نیاز اعلامی از سوی انستیتو شرکت کرده و در صورت قبولی، در کلاس استاژی که به صورت مشترک با متقاضیان بند سوم این بخشنامه از سوی «انستیتو بین المللی کشتی» برگزار خواهد شد، حضور یافته و آزمون دهند.
لازم به توضیح است با توجه به پیش بینی صورت گرفته از سوی «فدراسیون کشتی»، زمان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور کشتی کلاسیک بانوان آذر ماه سال جاری می باشد. بدیهی است استان هایی که تا زمان مسابقات قهرمانی کشور مذکور، فاقد مربی دارای دفترچه مربی گری باشند، امکان حضور در این رقابت ها را ندارند.


برچسب ها :