رقابت های ترکمن گورش بازی های داخل سالن آسیا- ترکمنستان

دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ 20:00
حامد میرزاپور به مدال نقره رسید
حامد میرزاپور صاحب مدال نقره بخش کلاسیک مردان رقابت های ترکمن گورش بازی های داخل سالن آسیا، در وزن 90 کیلوگرم شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های ترکمن گورش در بخش مردان (کشتی با کمربند - Traditional Wrestling ) در بخش کلاسیک پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا، امروز (دوشنبه) در شهر عشق آباد پایتخت کشور ترکمنستان برگزار شد و در پایان حامد میرزاپور در وزن 90 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.

بر این اساس در وزن 57 کیلوگرم ، قاسم نوروزی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل آنالار گوکوف از ترکمنستان شکست خورد و حذف شد.

در وزن 62 کیلوگرم ناصر قربان پور در دور نخست ویکرام جیت از هند را شکست داد اما در دور دوم مغلوب انختالیوان از مغولستان شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 68 کیلوگرم اسماعیل امیری در دور نخست با شهزاد خان از پاکستان را شکست داد. وی در دور دوم مقابل سوتولیدف از ازبکستان شکست خورد و حذف شد.

در وزن 75 کیلوگرم  قاسم دازی در دور نخست مغلوب باسیم اورازوف از ترکمنستان شد و از دور رقابت ها کنار فت.

در وزن 82 کیلوگرم حبیب اله ترابی در دور نخست محب علی دریغ از پاکستان را از پیش رو برداشت اما در دور دوم مقابل سید مهربان از افغانستان شکست خورد و حذف شد.

در وزن 90 کیلوگرم حامد میرزاپور در دور  نخست آکشای از هند را شکست داد و در دور دوم کریم زادا از تاجیکستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل جاوید احمد از افغانستان به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار مقابل مورکاپگلدی آتدایف از کشور ترکمنستان مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 100 کیلوگرم محمود پروانه در دور نخست مقابل اسلام جان کولداشیو از ازبکستان مغلوب شد و دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 100+ کیلوگرم حبیب غلام پور در دور نخست در مصاف با رجپالی اورازالیف از ترکمنستان شکست خورد و حذف شد.

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون