پس از جلسه کمیسیون داوران کشتی کشور

یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ 10:01
مصوبات نشست اعلام شد
مصوبات نشست کمیسیون داوران کشتی کشور اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، جلسه کمیسیون داوران کشتی کشور با حضور اعضاء، روز 25 شهریورماه در محل خانه کشتی تهران برگزار شد.

مصوبات این جلسه به شرح زیر است:

1- مقرر گردید، انتخاب سرپرست فنی مسابقات، از بین داورانی که نوبت آن ها برای هر مسابقه رسیده است( طبق نظام نامه) ،  با صلاحدید رئیس کمیته داوران،  صورت پذیرد.

2- مقرر گردید در رقابت های حساس،  با تشخیص و اعلام رئیس کمیته داوران،  یکی از اعضای کمیسیون داوران، صرفاً جهت کمک به مدیریت بهترمسابقات  حضور داشته باشد.

3- مقرر گردید از این به بعد، کلیه داوران ملی و بین المللی که بصورت قانونی صغر سن داشته ، و تمایل دارند با صغر سن جدید ، ادامه فعالیت داوری ملی و بین المللی خود را داشته باشند، از ابتداء استاژملی مجدداً فعالیت داوری خود را شروع نمایند.

تبصره : در صورتی که داوری (اعم از ملی و بین المللی)  بطور قانونی صغر سن گرفته باشد  و متعاقباً پس از اعمال صغر سن در فعالیتهای داوریش، با ارائه مستندات قانونی جدید، به سن اولیه برگشته باشد، به کمیته انضباطی معرفی گردد.

4- مقرر گردید پیش از برگزاری کلیه کلاس های استاژ ، کنترل و ارتقاء داوران ملی در استان های مختلف  کشور، در قالب مسابقات داخلی- ملی، کلیه امکانات آن استان از قبیل اسکان تغذیه، ترانسفر و محل برگزاری کلاس از طریق کمیته داوران مورد بازبینی و تایید قرار بگیرد . 

5- مقرر گردید کلیه کلاس های کنترل و ارتقاء داوران درجه ملی ، در استان های سراسر کشور، طبق ضوابط نظام نامه جاری فدراسیون و کمیسیون داوران برگزار گردد. این کلاس ها حتی الامکان در مسابقات قهرمانی کشور ( داخلی- ملی) برگزار نخواهد شد.

تبصره : داوران ملی می توانند در کلاس های کنترل و ارتقایی که در استان های همجوار و یا دیگر استان ها برگزار می گردد ، با معرفی نامه از هیات کشتی استان خود ، شرکت نمایند.

6- مقرر گردید جهت برگزاری کلاس ممتاز ویژه که مقرر است در آبان ماه برگزار گردد،  کلیه معرفی نامه های استان های واجد شرایط که تاکنون ارسال گردیده معتبر باشد. استان هایی که تا کنون اقدام به معرفی داوران واجد شرایط نکرده اند در لیست این آزمون قرار نمی گیرند. 

7- مقرگردید در کلاس های استاژ ملی،  از  70 نمره عملی ،حداقل  نمره قبولی 42 باشد. حداکثر 30 نمره نیز آزمون زبان و آمادگی جسمانی خواهد داشت. حداقل نمره بدست  آمده برای قبولی  در کلاس استاژ ملی 60 نمره خواهدبود.

8- مقرر گردید کمیسیون داوران و انستیتو حداقل نمرات جدول آزمون های مربوطه را برای کلاس های استاژ، کنترل و ارتقاء تهیه و تا جلسه بعد کمیسیون داوران ارائه نمایند.

9- مقرر گردید با توجه به تاکید مکرر اتحادیه جهانی کشتی،  موضوع آزمون زبان،  برای معرفی داوران بین المللی واجد  شرایط در سال ٢٠١٨  جهت شرکت در کلاس کنترل و ارتقاء درجه، از طریق کمیسیون داوران مورد بررسی قرار گیرد. هم چنین ارزیابی شرایط زبان داوران بین المللی  کشور، از طریق انجام آزمون در چند نوبت در سال ٢٠١٨، از سوی کمیسیون داوری مورد بررسی و تا جلسه آینده در این خصوص اعلام نظر شود.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
در ادامه ریکاوری ملی پوشان فرنگی کار در قرقیزستان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد