رقابت های بین المللی کشتی جام مدوید- بلاروس

شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ 15:58
متقی نیا به دیدار فینال راه یافت، زرین پیکر در دیدار رده بندی
الهیان و مردانی در دیدار فینال پهلوانی
محمد متقی نیا به دیدار فینال و حمیدرضا زرین پیکر به دیدار رده بندی وزن 74 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد جام مدوید راه یافتند و حمید الهیان و اشکانی مردانی در دیدار فینال اوزان 70 و 100+ کیلوگرم کشتی پهلوانی این رقابت ها حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، روز نخست رقابت های بین المللی کشتی جام مدوید، در شهر مینسک بلاروس در حال پیگیری است و نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان دیدارهای مقدماتی به شرح زیر است:

در وزن 74 کیلوگرم حمیدرضا زرین پیکر در دور نخست در مقابل اصلان بک گاوارومیان از روسیه با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید و در دور دوم گئورگی پاسکالوف از مولداوی را با نتیجه 6 بر صفر مغلوب کرد اما در دور سوم با نتیجه 10 بر صفر مغلوب آلن زاسیف از روسیه شد و به دیدار رده بندی رفت.

در همین وزن محمد متقی نیا دیگر نماینده کشورمان در کشتی نخست ارکبولان تدیف از قزاقستان را با نتیجه 12 بر یک پشت سر گذاشت و در دور دوم با نتیجه 10 بر 6 از سد تازی داوداف از روسیه گذشت وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 10 بر 8 (ضربه فنی) خاسی اف از روسیه را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در دیدار فینال آلن زاسیف از روسیه است.

در کشتی پهلوانی و در وزن 90 کیلوگرم رسول صحرایی مقابل آکپاس کوبیلای از ترکیه با ضربه فنی به پیروزی رسید اما در کشتی بعد مقابل حریف روس با ضربه فنی مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 70 کیلوگرم حمید الهیان با ضربه فنی داغداساریان از ارمنستان را مغلوب کرد وی در دور دوم نیکیتا لوپوهوف از استونی را با ضربه فنی شکست داد و با شکست سرهت ارسلان از ترکیه در مرحله نیمه نهایی، به دیدار فینال راه یافت.

در وزن 100 + کیلوگرم نیز اشکان مردانی با ضربه فنی از سد هویار نیزبیتسکی از بلاروس گذشت وی در دور دوم با ضربه فنی ایگنات داویدچیک از بلاروس را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نادار کورتانیدزه فرزند الدار کورتانیدزه قهرمان اسبق جهان و المپیک از گرجستان را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد.


گالری تصاویر

برچسب ها :