رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان - یونان

شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ 13:52
فروتن و نخودی امشب برای کسب مدال طلا و برنز به روی تشک می روند
عباس فروتن و محمد نخودی کشتی گیران اوزان 85 و 69 کیلوگرم کشورمان امشب برای کسب مدال طلا و برنز رقابت های پنج وزن نخست کشتی آزاد نوجوانان جهان به روی تشک می روند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد نوجوانان جهان از ظهر دیروز (به وقت ایران) در شهر آتن کشور یونان در حال برگزاری است و امشب (شنبه) با مشخص شدن نفرات برتر به پایان می رسد.

عباس فروتن و محمد نخودی دو نماینده کشورمان هستند که امشب برای کسب مدال طلا و مدال برنز به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان مرحله مقدماتی و شانس مجدد به شرح زیر است:

در وزن 42 کیلوگرم مهدی ویسی در دور نخست به دلیل حضور نیافتن مصف خوان کورتز از مکزیک پیروز شد اما در دور دوم مقابل امیدجان جلال اف از ازبکستان با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، ویسی به گروه بازنده ها رفت. وی ابتدا در این گروه با نتیجه 10 بر صفر خشیگدورج باتبایار از مغولستان را شکست داد اما در دور بعد مقابل گئورگی تچولادزه از گرجستان در یک کشتی نزدیک با نتیجه 6 بر 6 شکست خورد و هفتم شد.

در وزن 50 کیلوگرم محمد خدابخشی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد مقابل نارانخو نارمانداخ از مغولستان با نتیجه 14 بر 12 شکست خورد و با توجه به شکست این مغولی در دور بعد، خدابخشی از دور رقابت ها حذف شد.

در وزن 58 کیلوگرم مرتضی پورمرتضوی در دور نخست با توجه به حضور نیافتن خوان کوئیزا از کلمبیا به پیروزی رسید اما در دور بعد مقابل توران بایراموف از آذربایجان با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد اما با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار نهایی، پورمرتضوی به گروه بازنده ها راه یافت اما در این گروه در مقابل دیار نوراخمت از قزاقستان با نتیجه 3 بر 3 مغلوب و هشتم شد.

در وزن 69 کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با توجه به حضور نیافتن میرانبیک سلیمانوف از قزاقستان پیروز شد. وی در دور بعد داویت گئورگیان از ارمنستان را با نتیجه 5 بر 4 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نخودی امشب در دیدار نیمه نهایی مقابل داود ابراگیم اف از آذربایجان با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.  حریف وی در این دیدار ماساکی ساتو از ژاپن است.

در وزن 85 کیلوگرم عباس فروتن در دور نخست به دلیل حضور نیافتن برایان والدرما از کلمبیا به پیروزی رسید وی در دور بعد مقابل گاوین هافمن از آمریکا با نتیجه 9 بر 3 به برتری دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. فروتن در این مرحله نیز با نتیجه 11 بر صفر بکزاد اورکیمبای از قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی امشب در این مرحله و برای حضور در دیدار فینال ساندیپ مان از هند را با نتیجه 12 بر 3 مغلوب کرد. حریف فروتن در دیدار نهایی آلان باگایف از کشور روسیه است.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد – بابلسر (گزارش تصویری - 3)
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد – بابلسر (گزارش تصویری -2)
رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد – بابلسر
برای حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک
تیم منتخب کشتی آزاد پیش از حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک(گزارش تصویری)
رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد – بابلسر
رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد – بابلسر
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان