رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان- یونان

جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ 21:16
مراسم قرعه کشی پنج وزن دوم عصر امروز برگزار شد
مراسم قرعه کشی پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان، عصر امروز در شهر آتن یونان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان، از ظهر فردا (به وقت ایران) در شهر آتن پایتخت کشور یونان برگزار می شود.

طبق قانون جدید برگزاری این مسابقات مراسم قرعه کشی این رقابت ها عصر امروز جمعه برگزار شد و کشتی گیران صبح فردا به روی باسکول می روند و رقابت های خود را پس از آن برگزار می نمایند.

 نتایج قرعه کشی کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 46 کیلوگرم که 19 نفر حضور دارند، سید عرفان جعفری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با سوتا اوگاوا از ژاپن کشتی می گیرد و در صورت شکست این کشتی گیر در مرحله بعد به مصاف برنده کشتی گیران مولداوی و قزاقستان می رود.

در وزن 54 کیلوگرم مهدی عشقی در دور نخست با روبرت هوارد از آمریکا روبرو می شود و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور بعد با برندگان کشتی میان نمایندگان چین تایپه و تاجیکستان کشتی خواهد گرفت. در این وزن 24 نفر حضور دارند.

در وزن 63 کیلوگرم که 27 کشتی گیر شرکت کرده اند، امیرحسین مقصودی در دور اول با بیامبادورج انخبایار از مغولستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی گیران قزاقستان و لهستان می رود.

در وزن 76 کیلوگرم میثم زارعی در دور نخست با یامادا از ژاپن مصاف می دهد و در صورت غلبه بر وی، در دور بعد با برنده نمایندگان اتریش و مغولستان کشتی خواهد گرفت. در این وزن 25 نفر حضور دارند.

در وزن 100 کیلوگرم که 22 کشتی گیر ثبت نام کرده اند، سید مهدی هاشمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف احمد خلیل از کشور مصر می رود.

با توجه به مقررات جدید صبح فردا نفرات حاضر دیدارهای مقدماتی را تا مشخص شدن نفرات در دیدار نیمه نهایی برگزار می نمایند و فردا شب نیز دیدار های نیمه نهایی برگزار می شود. روز یکشنبه نفرات حاضر در دیدارهای فینال، رده بندی و شانس مجدد، دوباره وزن کشی خواهند کرد، و رقابت های شانس مجدد نیز برگزار می شود. در ادامه یکشنبه شب مسابقات رده بندی و فینال برای مشخص شدند نفرات برتر پنج وزن دوم برگزار خواهد شد.






برچسب ها :