رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان - یونان

جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ 11:19
مراسم وزن کشی صبح امروز برگزار شد
آغاز مسابقات پنج وزن نخست از ظهر امروز
مراسم وزن کشی پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان صبح امروز جمعه در شهر آتن محل برگزاری این رقابت ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج وزن کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 42 کیلوگرم که 19 نفر حضور دارند، مهدی ویسی در دور نخست به مصاف خوان کورتز از مکزیک می رود و در صورت برتری باید با برنده کشتی ازبکستان و مغولستان مبارزه کند.

در وزن 50 کیلوگرم محمد خدابخشی پس از استراحت در دور نخست به مصاف نارانخو نارمانداخ از مغولستان می رود که در صورت برتری باید در دور یک چهارم نهایی با برنده مبارزه کشتی گیران مجارستان و ازبکستان کشتی بگیرد. در این وزن 26 نفر به روی باسکول رفته اند.

در وزن 58 کیلوگرم که 27 کشتی گیر شرکت کرده اند، مرتضی پورمرتضوی در دور نخست به مصاف خوان کوئیزا از کلمبیا می رود و در صورت برتری در مرحله یک هشتم نهایی مقابل برنده مبارزه مدعیان آذربایجان و قزاقستان قرار می گیرد.

در وزن 69 کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل میرانبیک سلیمانوف از قزاقستان به میدان می رود. وی در صورت برتری بر این حریف، در دور بعد مقابل برنده کشتی گیران ارمنستان و گرجستان قرار می گیرد. در این وزن 23 نفر حضور دارند.

در وزن 85 کیلوگرم که 25 کشتی گیر شرکت کرده اند، عباس فروتن در دور نخست به مصاف برایان والدرما از کلمبیا می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر،  در مرحله یک هشتم نهایی با برنده کشتی گیران مجارستان و آمریکا مبارزه خواهد کرد.

پیکارهای پنج وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان از ساعت 12 امروز جمعه (به وقت ایران) در شهر آتن یونان برگزار می شود.

با توجه به قانون جدید برگزاری این رقابت ها، مسابقات امروز تا مشخص شدن نفرات راه یافته به فینال ادامه خواهد داشت، صبح فردا نفرات حاضر در دیدارهای فینال، رده بندی و شانس مجدد، دوباره وزن کشی خواهند کرد، و رقابت های شانس مجدد نیز برگزار می شود. در ادامه فردا شب مسابقات رده بندی و فینال برای مشخص شدند نفرات برتر پنج وزن نخست برگزار خواهد شد.

همچنین رقابت های پنج وزن دوم نیز صبح فردا وزن کشی خواهد شد و مسابقات نیز همانند برنامه مسابقات پنج وزن نخست در دو روز برگزار خواهد شد.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی(گزارش تصویری2)
از روز شنبه 8 اردیبهشت ماه و در کرمان
بازی بسکتبال تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان (گزارش تصویری)
اخباری از کشتی استان گلستان (همراه با کلیپ)
به میزبانی شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل (گزارش تصویری - 1)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 1)
فدراسیون کشتی برترین فدراسیون ورزشی در سال ۱۴۰۲ شد