رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان- یونان

دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ 21:45
مدهنی و کایدخورده به دیدار فینال راه یافتند
حسینی در دیدار رده بندی
محسن مدهنی و مصطفی کایدخورده به دیدار فینال مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان، در یونان راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان از ظهر امروز (به وقت ایران) با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست، در شهر آتن کشور یونان در حال برگزاری است.

نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان مسابقات مقدماتی روز نخست به شرح زیر است:

در وزن 50 کیلوگرم میلاد رضا نژاد در دور نخست مقابل ولادمیر زابیوروتا از روسیه با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، رضا نژاد از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 54 کیلوگرم محمد حسینوند در دور نخست کنستانتینوس دامیاناکیس از یونان را با نتیجه 10 بر یک شکست داد اما در دور بعد مقابل توماس ریدجی توماس لووت از آمریکا با نتیجه 5 بر یک شکست خورد و با توجه به شکست این آمریکایی در دور بعد مقابل حریف گرجستانی، حسینوند از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 58 کیلوگرم محسن مدهنی در دور اول با نتیجه 9 بر صفر ویت لبل از کشور چک را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل ایوو ایلیف از بلغارستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و در دور سوم نیز با نتیجه 8 بر صفر ماکسیم کانتر از مولداوی را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. مدهنی امشب در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 11 بر 2 از سد کوزه ای تاشکیتا از ژاپن گذشته و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار سونو سونو از کشور هند است.

در وزن 63 کیلوگرم مصطفی کایدخورده پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل روسلان حدیث اف از آذربایجان با نتیجه 6 بر یک به پیروزی رسید و در دور سوم نیز راحت ساگیمبای از قزاقستان را 8 بر صفر از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. کایدخورده در این دیدار مقابل اوتار آبولادزه از گرجستان با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید و راهی دیدار نهایی شد. حریف وی در دیدار فینال دیمیترو میروشنیک از اوکراین است.

در وزن 100 کیلوگرم سید مجتبی حسینی در دور نخست یوری ناکازاتو از ژاپن را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد وی در دور بعد ایگنات میلینوف از بلغارستان را با نتیجه 2 بر یک مغلوب کرد و در دور سوم نیز مهمت آتجی از ترکیه را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو برداشت اما امشب در مرحله نیمه نهایی مقابل کولتون شولتز از آمریکا با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد.

مسابقات شانس مجدد اوزان فوق صبح فردا (سه شنبه) و مسابقات رده بندی و فینال فرداشب برگزار می شود.
همچنین با توجه به برنامه رقابت ها، نفرات راه یافته به دیدار فینال، رده بندی و شانس مجدد صبح فردا مجددا وزن کشی خواهند کرد.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
در ادامه ریکاوری ملی پوشان فرنگی کار در قرقیزستان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
با حضور رئیس اتحادیه جهانی کشتی