حضور رییس فدراسیون کشتی در جویبار

دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ 10:19
رسول خادم: پیشکسوتان سرمایه های اصلی کشتی هستند
سالن 5 هزار نفری حق کشتی پایتخت کشتی جهان است
رسول خادم رییس فدراسیون کشتی با حضور در شهرستان جویبار با مربیان و کشتی گیران پایتخت کشتی جهان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رسول خادم به همراه دیگر چهره های نامدار کشتی ایران از جمله امامعلی حبیبی،  منصور برزگر، ابراهیم جوادی، رضا یزدانی ، کمیل قاسمی ، مسعود اسماعیل پور و حسن یزدانی  به سالن تمرین رضا یزدانی رفتند و با مربیان و کشتی گیران شهرستان که گرد هم آمده بودند، دیدار کردند.

در این مراسم ثمربخش رئیس هیات کشتی مازندران با تقدیر از مدیریت رسول خادم در فدراسیون کشتی، ایجاد ساختار، نظم گرایی، تحول فنی و کسب مقام های شایسته را از بارزه های مدیریت رئیس فدراسیون دانست و تاکید کرد که تاوان پایبندی به قانون انتخابی در بدو امر، تحمل نتایج معمولی و صبوری است که در آوردگاه های بزرگ و به مراتب مهمتر، تاثیراتش را نشان خواهد داد.

رسول خادم نیز با برشمردن ویژگی های کشتی مازندران از تمامی مسولان و مربیان این خطه، خاصه شهر کشتی خیز جویبار تشکر و قدردانی کرد و حق این شهر را بهره مندی از سالن ۵ هزار نفری عنوان داشت.

رییس فدراسیون کشتی در جمع پیشکسوتان و نیز نونهالان و نوجوانان کشتی جویبار که در این مراسم حضور داشتند، خاطر نشان کرد: پیشکسوتان کشتی سرمایه های اصلی و مایه دلگرمی ورزش اول کشور و این رشته ورزشی هستند.

همچنین از سوی فدراسیون کشتی و هیات کشتی جویبار از زحمات مربیان سازنده و زحمتکش جویبار با اهدای لوح یادبود قدردانی شد.
عکس یادگاری پیشکسوتان کشتی ایران و رسول خادم با کشتی گیران نونهال جویبار در خانه کشتی این شهر هم باعث خوشحالی و دلگرمی نسل آینده کشتی مازندران و کشور شد.

رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی به اتفاق رضا لایق دبیر فدراسیون و چهره های ارزنده و سرشناس کشتی ایران نظیر منصور برزگر و ابراهیم جوادی با سفر به جویبار در مراسم هفتمین روز درگذشت پدر سلمان قادری رئیس هیات کشتی جویبار نیز شرکت کردند.




برچسب ها :