علی اکبر حیدری:

سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶ 16:18

اگر بخواهم خادم را زیر سئوال ببرم خود را زیر سئوال بردم

علی اکبر حیدری دارنده مدال برنز المپیک در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، با بیان این مطلب بیان داشت: بعنوان یک پیشکسوت جامعه کشتی اگر بخواهم رسول خادم را زیر سئوال ببرم خود را زیر سئوال برده ام.

وی افزود: به نظر من رسول خادم بهترین گزینه ریاست فدراسیون کشتی چه از نظر قهرمانی، چه از نظر تحصیلات و چه از نظر مدیریت است و بهترین افتخارات کشتی در زمان وی بدست آمده است.

حیدری در مورد نتایج کشتی آزاد در رقابت های جهانی فرانسه اظهارداشت: به نظر من هم فدراسیون و هم کادر فنی کار و وظیفه خود را انجام داده است اما برخی از کشتی گیران در حد و اندازه های خود نبودند.

وی تصریح کرد: نباید با کسب یک نتیجه کل زحمات و افتخارآفرینی های فدراسیون را زیر سئوال برد، در این چند ساله کشتی صاحب قهرمانی جهان در هر دو رشته آزاد و فرنگی در رده های سنی شده است و رسول خادم بعنوان رئیس فدراسیون چه در موقع نبود بودجه و چه در بسیاری از مشکلات از تیم های نونهالان تا بزرگسالان را در تمامی رشته ها پشتیبانی کرده و حتی یک برنامه فدراسیون هم نبوده که انجام نشده باشد.

حیدری در مورد شخصیت رسول خادم گفت: رسول خادم شخصیت بسیار والایی دارد وی حتی در مواقعی که تیم ها بر روی سکوی قهرمانی بوده اند حضور نیافته و این از مناعت طبع و خضوع و خشوع ایشان است و وی کسی است که خود را وقف کشتی کرده و چیزی را برای خودش نخواسته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این شرایط جامعه کشتی نیاز به حمایت دارد و قطعا مردم بعنوان حامیان اصلی این رشته پشتیبان این ورزش ملی خواهند بود.



برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون