رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان

سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ 17:37
محمد الیاسی به دیدار رده بندی رفت
مردانی، قادریان و قوره جیلی از دور رقابت ها کنار رفتند
محمد الیاسی به دیدار رده بندی وزن 66 کیلوگرم رقابت های جهانی کشتی فرنگی رفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات روز دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، از ظهر امروز (سه شنبه) در شهر پاریس فرانسه در حال برگزاری است.

در وزن 66 کیلوگرم محمد الیاسی در دور اول با نتیجه 2 بر یک سوسلان داوروف دارنده مدال نقره بازی های اروپایی و برنز اروپا از بلاروس را شکست داد وی در دور دوم مقابل کنستانتین استاس از بلغارستان با نتیجه 10 بر یک به پیروزی رسید و در دور سوم آلمات کبیسبایف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان را با نتیجه 4 بر یک مغلوب کرد. وی در دور چهارم و در مرحله یک چهارم نهایی دنیس دامیانکوف از اوکراین را با نتیجه 3 بر یک شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. اما در دور بعد مقابل ماتیوس برناتک از لهستان با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 59 کیلوگرم مهرداد مردانی در دور نخست مقابل فیروز توختایف از ازبکستان با نتیجه 3 بر یک مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل همت رستم از ترکیه با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسید اما در دور سوم مقابل کیم سئونک هاک از کره جنوبی با نتیجه 12 بر 6 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، مردانی از دور رقابت ها کنار رفت و هشتم شد.


در وزن 80 کیلوگرم یوسف قادریان در دور اول مقابل ماکسیم مانوکیان از ارمنستان با نتیجه 10 بر یک مغلوب شد و با توجه به  حضور این حریف در دیدار فینال وی راهی گروه بازنده ها شد. وی در این گروه مقابل الکس بیوربرگ کسیدیس از سوئد با نتیجه 3 بر 3 شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 130 کیلوگرم شهاب قوره جیلی در دور نخست مورات رومانوف از قرقیزستان را با نتیجه 2 بر یک شکست داد وی در دور بعد مقابل هیکی نابی دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان جهان از استونی با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، قوره جیلی ابتدا در گروه بازنده ها متیو لورنتز از فرانسه را 5 بر صفر شکست داد وی در مرحله در مرحله بعد مقابل میکولا کوچمی از اوکراین با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت و هشتم شد.


برچسب ها :