رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان

سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ 17:09
یوسف قادریان و شهاب قوره جیلی به گروه بازنده ها رفتند
یوسف قادریان و شهاب قوره جیلی به گروه بازنده های اوزان 80 و 130 کیلوگرم رقابت های جهانی کشتی فرنگی راه یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات روز دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، از ظهر امروز (سه شنبه) در شهر پاریس فرانسه در حال برگزاری است.

در وزن 80 کیلوگرم یوسف قادریان در دور اول مقابل ماکسیم مانوکیان از ارمنستان با نتیجه 10 بر یک مغلوب شد و با توجه به  حضور این حریف در دیدار فینال وی راهی گروه بازنده ها شد. وی در این گروه ابتدا باید به مصاف بیوربرگ از سوئد برود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با پاسکال ایزل از آلمان کشتی می گیرد و در صورت شکست این حریف به دیدار رده بندی راه می یابد تا به مصاف زورابی داتوناشویلی از گرجستان برود.

در وزن 130 کیلوگرم شهاب قوره جیلی در دور نخست مورات رومانوف از قرقیزستان را با نتیجه 2 بر یک شکست داد وی در دور بعد مقابل هیکی نابی دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان جهان از استونی با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، قوره جیلی ابتدا در گروه بازنده ها باید به مصاف لورنتز از فرانسه برود و در صورت پیروزی بر این حریف در مرحله بعد با میکولا کوچمی از اوکراین مبارزه کند تا در صورت پیروزی بر این حریف در دیدار رده بندی به مصاف آکوستا از شیلی برود.

در وزن 59 کیلوگرم مهرداد مردانی در دور نخست مقابل فیروز توختایف از ازبکستان با نتیجه 3 بر یک مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل همت رستم از ترکیه با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسید اما در دور سوم مقابل کیم سئونک هاک از کره جنوبی با نتیجه 12 بر 6 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، مردانی از دور رقابت ها کنار رفت.

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون