وقتی تلاش فوری کادرپزشکی نتیجه نداد...

سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ 14:48
پیشکسوت کشتی بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت
حسین نیک نژاد عضو اسبق تیم ملی کشتی فرنگی در جریان رقابت های کشتی پیشکسوتان قهرمانی کشور بر اثر ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، به دنبال درگذشت این پیشکسوت ورزش، حبیب مقصودی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز ضمن تسلیت به بازماندگان آن مرحوم و جامعه ورزش، اظهار داشت: از بدو این مسابقات اکیپ پزشکی شامل دونفر پزشک و یک دستگاه آمبولانس در سالن پور شریفی تبریز مستقر بودند و دکتر داداشی به عنوان متخصص قلب نیز حضور داشت، اما متاسفانه مرحوم حسین نیک نژاد از استان گیلان در حین رقابت با کشتی گیر اصفهانی دچار ایست قلبی شد و تلاش ها برای احیای او نتیجه نداد و دار فانی را وداع گفت.

 وی در تشریح عملیات امدادرسانی به این پیشکسوت فقید کشتی تصریح کرد: ابتدا عملیات احیا توسط پزشک انجام شد و بلافاصله با آمبولانس به نزدیکترین بیمارستان انتقال یافت اما متاسفانه در نهایت بعد انتقال به بیمارستان جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز یادآور شد: در جریان ۱۰ روز مسابقات کشتی در سه رده سنی هیات پزشکی ورزشی استان به خوبی این رقابت ها را پوشش داد.

 همچنین در این رابطه دکتر رضا سعیدی رئیس کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی نیز با تسلیت درگذشت این پیشکسوت ورزش اظهار کرد: با توجه به اینکه مرحوم نیک نژاد عضو کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی بود برابر مقررات و تا سقف تعدات فدراسیون کمک هزینه غرامت فوت به خانواده آن مرحوم پرداخت می شود.

جامعه کشتی درگذشت این پیشکسوت کشتی کشو عضو اسبق تیم ملی را به خانواده گرامی وی و جامعه ورزش تسلیت می گوید و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم طلب غفران دارد.

برچسب ها :