پس از قرعه کشی باشگاه هواداران کشتی

سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ 12:37
برندگان جایزه سفر به فرانسه مشخص شدند
برندگان جایزه سفر به فرانسه در قرعه کشی باشگاه هواداران کشتی "دوبنده" مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مراسم قرعه کشی جایزه سفر به کشور فرانسه برای حضور در رقابت های جهانی کشتی، در خانه کشتی تهران و با حضور حسن یزدانی و سعید عبدولی کشتی گیران آزاد و فرنگی کار تیم ملی انجام شد و در پایان برندگان قرعه کشی سامانه پیامکی "3048" به شرح زیر مشخص شدند.

جناب آقای سید حسن طباطبایی با کد ملی  16***17294 به شماره همراه 6521**9146 و سرکار خانم آسیه سادات دشتی با کد ملی 83***04537 و شماره همراه 1089***9907

نفرات فوق در صورت دریافت ویزا همراه تیم های ملی راهی رقابت های جهانی کشتی در فرانسه می شوند و در غیر اینصورت مبلغ 10 میلیون تومان به ایشان اهداء خواهد شد.

شما عزیزان برای حمایت از ورزش ملی و نخست ایران و عضویت در باشگاه هواداران و حضور در قرعه‌کشی یک ماشین ۲ میلیارد ریالی و سفر با تیم‌های ملی به رقابت‌های بین‌المللی عدد 1 یا 15 را به صورت انگلیسی به 3048 ارسال کنید و در ادامه برای تایید عدد 1 یا 15 را مجدد ارسال کنید تا از حضور در قرعه‌کشی‌های آینده مطمئن شوید.
شما بارها می‌توانید با ارسال عدد 15 از ورزش نخست و ملی ایران حمایت کنید و با کسب امتیاز بیشتر شانس برنده شدن خود را نیز افزایش دهید.
هر پیامک عضویت ۵۰۰ و حمایت ۵۰۰۰ تومان است.
قرعه کشی سفر باتیم های ملی به رقابت های بین المللی و ماشین را در ادامه نیز خواهیم داشت.

همچنین فیلم این قرعه کشی در زیر قابل مشاهده است.





برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون