نظارت وزیر ورزش و جوانان بر تمرینات فرنگی کاران و آزادکاران

جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ 01:09
دکتر سلطانی فر: تیم های ملی در حال پوست اندازی هستند
وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از شرایط فعلی کشتی ایران گفت: تیم های ملی در حال پوست اندازی هستند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، دکتر سلطانی فر عصر پنج شنبه با حضور در خانه کشتی از نزدیک تمرینات تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی را در آستانه رقابتهای جهانی فرانسه نظاره گر شد.
در این بازدید رسول خادم رییس فدراسیون کشتی آخرین  وضعیت ملی پوشان را تشریح کرد و گزارشی از نحوه انتخاب و آمادگی ملی پوشان ارایه داد.
وزیر ورزش و جوانان دقایقی نیز در جمع ملی پوشان از وضعیت کشتی ایران ابراز رضایت کرد و از علاقمندی خود به کشتی به عنوان پرافتخارترین ورزش ایران در جهان سخن گفت .
دکتر سلطانی فر با بیان اینکه با  توجه به علاقه و حساسیتی به کشتی دارم در طی هشت ماه گذشته  به عنوان وزیر ورزش و جوانان همیشه پیگیر مسایل کشتی بوده ام؛  گفت: کشتی بیشترین مدال طلا در المپیک و رقابت های جهانی و افتخار آفرینی ها را داشته است و شرایط مناسب امروز در ورزش ایران را از قبال این ورزش های مدال آور داریم.
وی ادامه داد از برنامه های فدراسیون کشتی حمایت می کنیم و وظیفه خود مَی دانیم این رشته را پشتیبانی کنیم و البته  فدراسیون کشتی با مدیریت خوب رسول خادم از پتانسیل بخش خصوصی به خوبی استفاده کرده است .
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه رسول خادم با شوق و تعهد کشتی ایران را با علاقه اداره کرده است؛ اظهار داشت: وی اینجا را بعنوان شغل خود نمی بیند و بعنوان یک هدف و آرمان زندگی دنبال می کند. خوشبختانه کادر فنی و سرپرستی تیم ملی هم؛ همه از بزرگانی هستند که افتخارآفرینی کرده اند.
دکتر سلطانی فر از قهرمانان کشتی ایران در گذشته و حال حاضر به نیکی یاد کرد و با اشاره به حسن یزدانی که مدال طلای المپیک بدست آورد،اظهار داشت: فکر می کنم با نسل جدیدی که در کشتی در حال بروز و ظهور هستند؛ در آینده خبرهای خوبی را بشنویم.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه دو مسابقه جهانی فرانسه و ایندورگیم را پیش رو داریم؛ گفت :تیم های ملی کشتی ایران در رشته های آزاد و فرنگی در حال پوست اندازی است و جوانان در حال ظهور و بروز استعدادهای خود هستند و با توجه به برنامه ریزی های فدراسیون کشتی، قطعا آینده بسیار خوب و درخشانی در انتظار کشتی ایران است و هدفگذاری باید موفقیت در رقابت های المپیک ۲۰۲۰ توکیو و بازی های آسیایی جاکارتا باشد.
در حاشیه حضور دکتر سلطانی فر، ملی پوشان کشتی با ابراز خرسندی از توجه ویژه وزیر ورزش و حوانان وقتی از کشتی ایران صحبت کرد، وی را مورد تشویق خود قرار دادند.


برچسب ها :