جایزه ویژه برای تماشاگران رقابت های انتخابی تیم های ملی

جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ 12:07
سفر به مسابقات جهانی فرانسه و یک اتومبیل
تماشای مسابقات رایگان است

تماشاگران رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد؛ فرنگی و پهلوانی شانس سفر به مسابقات جهانی فرانسه و برنده شدن یک اتومبیل را دارند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ مسابقات انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان، با حضور تمامی مدعیان روزهای 15 و 16 تیرماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

تماشای این مسابقات که به منظور انتخاب ملی پوشان حاضر در رقابت های جهانی فرانسه با حضور تمامی مدعیان برگزار خواهد شد برای همراهان همیشگی ورزش ملی کشور، رایگان است. علاوه بر ماشین با حمایت و عضویت در باشگاه هواداران کشتی با تیم‌های ملی به رقابت‌های جهانی سفر کنید. عدد ۱۵ یا ۱ رو به شماره ۳۰۴۸ پیامک کنید و پیامک تایید رو بفرستید.

قرعه کشی و اعلام برنده سفر با تیم ملی به رقابت‌های جهانی فرانسه در حاشیه انتخابی تیم ملی ۱۵ و ۱۶ تیر در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی انجام خواهد شد.

در این مسابقات دو روزه که برای انتخاب نفرات برتر جهت حضور دررقابت های جهانی فرانسه برگزار می شود، عنوان دارانی همچون حسن رحیمی، مسعود اسماعیل پور، بهنام احسان پور، سید احمد محمدی، میثم نصیری، مصطفی حسین خانی، علیرضا کریمی، حسن یزدانی، کمیل قاسمی، سعید عبدولی، افشین بیابانگرد، محمدعلی گرایی، یوسف قادریان، رامین طاهری، بهنام مهدی زاده، مهدی علیاری و امیر قاسمی منجزی در کنار جوانان با انگیزه و مدعیان حاضر در رقابت های قهرمانی کشور، مسابقات عمومی و مدال آوران رقابت های جوانان جهان با هم سرشاخ می شوند.

رقابت های جهانی فرانسه روزهای 30 مرداد تا 5 شهریورماه برگزار خواهد شد.



گالری تصاویر

برچسب ها :