مراسم وزن کشی 6 وزن کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا برگزار شد

شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ 14:59
نمایندگان ایران در روز دوم حریفان خود را شناختند
مراسم وزن کشی مسابقات روز دوم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا، بعداز ظهر امروز (شنبه) در شهر تایچونگ کشور چین تایپه (تایوان) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج وزن کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم که 13 کشتی گیر حضور دارند نادر نصری در دور اول با راتاناتهیوا از تایلند کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف روزگلدی سعیداف از ترکمنستان می رود.
در وزن 60 کیلوگرم یونس امامی در دور اول به مصاف یونت اردنچیمگ از مغولستان می رود و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده کشتی گیران چین و قرقیزستان روبرو می شود در این وزن 12 نفر وزن کشی کرده اند.
در وزن 66 کیلوگرم که 15 نفر حضور دارند امیرحسین حسینی در دور نخست به مصاف ال آستا از سوریه می رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور بعد به مصاف برندگان کشتی میان ویتنام و هند می رود.
در وزن 74 کیلوگرم محمد متقی نیا پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف وانگ از چین تایپه می رود و در صورت پیروزی در این مبارزه در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان نمایندگان مغولستان و ژاپن می رود. در این وزن 11 نفر حضور دارند.
در وزن 84 کیلوگرم که 12 نفر به روی باسکول رفته اند، احمد بذری در دور نخست به مصاف آلماس ژانیس از قزاقستان می رود و در صورت پیروزی در این دیدار به مصاف برنده دیدار میان کشتی گیران چین تایپه و ترکمنستان می رود.
در وزن 96 کیلوگرم دانیال شریعتی نیا پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف موهامت روزی کولی اف از ترکمنستان می رود و در صورت پیروزی در این دیدار در سوم به مصاف برنده گان کشتی بین کره جنوبی و ازبکستان خواهد رفت.

رقابت های اوزان فوق فردا (یکشنبه) برگزار می شود.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون