سرشاخ شدن تمامی مدعیان در مسابقات انتخابی تیم های ملی

سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ 11:39
مبارزات دیدنی برای مردم علاقمند به کشتی در سالن 12 هزار نفری
مسابقات انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان، با حضور تمامی مدعیان روزهای 15 و 16 تیرماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این مسابقات دو روزه که برای انتخاب نفرات برتر جهت حضور دررقابت های جهانی فرانسه برگزار می شود، عنوان دارانی همچون حسن رحیمی، مسعود اسماعیل پور، بهنام احسان پور، سید احمد محمدی، میثم نصیری، مصطفی حسین خانی، علیرضا کریمی، حسن یزدانی، کمیل قاسمی، سعید عبدولی، افشین بیابانگرد، محمدعلی گرایی، یوسف قادریان، رامین طاهری، بهنام مهدی زاده، مهدی علیاری و امیر قاسمی منجزی در کنار جوانان با انگیزه و مدعیان حاضر در رقابت های قهرمانی کشور، مسابقات عمومی و مدال آوران رقابت های جوانان جهان با هم سرشاخ می شوند.

این مسابقات طبق برنامه روزهای 15 و 16 تیرماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد و مردم علاقمند به کشتی که همواره در کنار ورزش ملی کشور حضور داشته اند می توانند از نزدیک ناظر رقابت هایی جذاب و دیدنی باشند. تماشای این مسابقات که به منظور انتخاب ملی پوشان حاضر در رقابت های جهانی فرانسه برگزار خواهد شد برای همراهان همیشگی کشتی ایران، رایگان است.

همچنین در کنار این رقابت ها مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی پهلوانی بزرگسالان که جزء رشته های رسمی اتحادیه جهانی کشتی محسوب می شود نیز برگزار خواهد شد.

داوران برتر کشورمان کنار چند داور المپیکی دنیا کار قضاوت این رقابت ها را بر عهده دارند.

رقابت های جهانی فرانسه روزهای 30 مرداد تا 5 شهریورماه برگزار خواهد شد.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون