جلسه کمیته داوران، دیروز در محل خانه کشتی برگزار شد

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ 12:19
اعلام مصوبات نشست
جلسه کمیته داوران فدراسیون کشتی، دیروز سه شنبه با حضور اعضا در محل خانه کشتی شماره یک تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مصوبات این نشست به شرح زیر است:

1.  مقرر گردید هر یک از اعضاء کمیته داوران، مسئولیت پیگیری امور داوری یک یا دو رشته از کشتی های سنتی مردان را نیز بر عهده گیرند. همچنین نماینده حوزه بانوان در کمیته داوران وفق مصوبات کمیته داوران در کشتی های سنتی، امور داوری بانوان در کشتی های سنتی ذیربط را پیگیری نماید. نماینده کشتی سنتی مردان در امر داوری نیز، همکاری لازم را با اعضا کمیته در رشته های مختلف خواهد داشت. بر این اساس آقایان :
-  آقای اردوان صاحب جهت پیگیری امور داوری در کشتی آلیش و ترکمن گوراش.
-  آقای نیما صادقی جهت پیگیری امور داوری در گراپلینگ.
-  آقای غلامرضا طاهرخانی جهت پیگیری امور داوری در پرثوا.
-  آقای ابراهیم کریمی جهت پیگیری امور داوری در قزاق کوراش.
-  آقای محمد ابراهیم امامی جهت پیگیری امور داوری در کشتی چوخه.
2.  مقرر گردید نمایندگان معرفی شده در بند یک، در جلسه آتی کمیته داوران، طرح ها و پیشنهادات خود را در خصوص وظیفه محوله  ارائه نمایند .
3.  مقرر گردید در رشته کشتی کلاسیک بانوان، کلیه کارگاهها به صورت پیش نیاز تا انتهای مردادماه برگزار گردیده،  نفرات مستعد داوری، از این کارگاهها برگزیده،  و متعاقباً تا در کلاس داوری استاژ ملی که در شهریور ماه برگزار خواهد شد، برای آزمون تئوری و عملی شرکت نمایند. همچنین آقای "محمد ابراهیم امامی" به عنوان مسئول پیگیری و برگزاری این کلاس ها انتخاب گردید. از میان بانوانی که  موفق به کسب دفترچه ملی داوری در رشته کشتی کلاسیک بانوان شده باشند، استعدادهای برتر از طریق برگزاری آزمون زبان و رتبه بندی داوران مذکور شناسایی خواهد شد.
4.  تهیه و ارائه فرمهای مخصوص برگزاری کلاس استاژ داوری ملی  و ارتقای درجه داوران سه، دو و یک ملی و همچنین کنترل درجه داوران ممتاز  ملی در  جلسه آتی کمیته داوران ارائه خواهد گردید.
5.  مقرر گردید هزینه مدرسین برگزاری کارگاه های بانوان را فدراسیون پرداخت نماید، همچنین برای هر استان هزینه اقامت و تغذیه دو نفر از شرکت کنندگان معرفی شده از طرف هر هیات را نیز فدراسیون کشتی پرداخت می نماید.
6.  مقرر گردید از بین افراد شرکت کننده در کارگاه های داوری بانوان ، افراد واجد شرایط ، طی فرمت خاصی از طریق انستیتو کشتی و کمیته داوران تهیه میگردد، معرفی شده ، تا در کلاس استاژ ملی که در شهریور ماه برگزار خواهد شد، شرکت نمایند.
7.  مقرر گردید در جلسه آتی کمیته داوران، طرح تعیین مدرسین واجد شرایط جهت کلاس های داوری در کلیه درجات ارائه گردد.
8.  مقرر گردید انستیتو کشتی نسبت به تهیه و صدور دفترچه داوران ملی در رشته آزاد و فرنگی در تمام رده ها و همچنین در کشتی های سنتی بانوان  و مردان اقدام و نتیجه حاصله را تا آخر خردادماه سال جاری اعلام نمایند.
9.  مقرر گردید وفق ضوابط اتحادیه جهانی کشتی ، در مسابقات داخلی ملی ، یک نفر به عنوان سرپرست فنی و یک نفر به عنوان نماینده فنی در چیدمان داوری قرار گیرند.
10.  مقرر گردید چیدمان داوران در مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان به شرح ذیل چیدمان شوند:
-  5 داور خارجی
-  3 داور درجه S1
-  4 داور عضو کمیته داوران
-  6 داور درجه یک طبق نظام نامه داوری
11.  مقرر گردید چیدمان داوران در مسابقات لیگ طبق نظام نامه داوری ادامه یابد.
12.  مقرر گردید از سال آتی به بعد، مبنای بازنشستگی داوران بین المللی، سال میلادی باشد.
13.  مقرر گردید از داورانی که در سال 2017 بازنشسته شده اند و زمان بازنشستگی آنان ابتداء سال 2018 میلادی است، تا انتهای امسال در مسابقات داخلی استفاده شود.
14.  مقرر گردید کمیته داوران برای داورانی که در درجات مختلف بین المللی ، در کلاس های تئوری شرکت نموده و نمره قبولی دریافت نموده اند، طرح حمایتی ویژه ای تهیه و تا جلسه بعد ارائه نماید.


برچسب ها :