رقابت های بین المللی کشتی آزاد جوانان- رومانی/

یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ 18:26
پایان کار نمایندگان کشورمان با کسب 2 مدال نقره و 2 برنز
نمایندگان کشورمان با کسب 2 مدال نقره و 2 مدال برنز به کار خود در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جوانان در کشور رومانی پایان دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی رومانی روزهای 23 و 24 اردیبهشت ماه، در شهر بخارست رومانی برگزار شد و تیم ملی کشتی آزاد جوانان که با 4 کشتی گیر در این مسابقات حضور یافته بود به 2 مدال نقره و 2 مدال برنز دست یافت.

در روز دوم این مسابقات و در وزن 66 کیلوگرم امیرحسین حسینی پس از استراحت در دور اول در دور بعد مقابل نماینده مجارستان با نتیجه 14 بر 4 به پیروزی رسید وی در دور بعد حریف آلمانی را با نتیجه 10 بر یک (ضربه فنی) شکست داد. حسینی در دور چهارم و در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف بلغارستانی با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد اما در دیدار فینال مقابل کشتی گیری از کشور روسیه با نتیجه 12 بر یک شکست خورد و به مدال نقره رسید.


نتایج کشتی گیران کشورمان در مسابقات روز نخست نیز به شرح زیر است:

در وزن 50 کیلوگرم علی فاتحی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم از سد حریف بلغاری با نتیجه 10 بر صفر گذشت وی در نیمه نهایی نیز کشتی گیر روس را با نتیجه 7 بر 3 شکست داد و به دیدار فینال رسید اما در این دیدار مقابل کشتی گیر آلمانی با نتیجه 7 بر 4 شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در وزن 74 کیلوگرم محمد متقی نیا در دور اول با نتیجه 10 بر 5 کشتی گیر اوکراین را شکست داد وی در دور دوم کشتی گیر آلمانی را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد اما در دور سوم مقابل کشتی گیر روسی الاصل کشور اسلواکی با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، متقی نیا ابتدا در گروه بازنده ها با نتیجه 10 بر صفر حریف فرانسوی را مغلوب کرد و در دیدار رده بندی نیز با شکست 10 بر صفر نماینده کشور آلمان به مدال برنز دست یافت.

در وزن 120 کیلوگرم شایان جلیل زاده در دور اول مقابل حریف مجارستانی با نتیجه 12 بر 2 پیروز شد وی در دور دوم مقابل کشتی گیر کشور روسیه با نتیجه 7 بر 2 شکست خورد اما در کشتی سوم دیگر حریف روس را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و صاحب مدال برنز شد.


برچسب ها :