تورنمنت دوستی کشتی ایران وِ آفریقا – مراکش/(همراه با عکس)

جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ 09:18
پیروزی نزدیک خوزستانی ها برابر منتخب آفریقا
تیم منتخب کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان پنج شنبه شب در تورنمنت دوستی ایران و آفریقا در مراکش؛ برابر تیم منتخب آفریقا با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ تیم منتخب کشتی فرنگی بزرگسالان خوزستان که به نمایندگی از کشورمان در این دیدار شرکت کرده بود؛ توسط عبدالمحمد پاپی در وزن ۵۹ کیلوگرم؛ مهرداد مردانی در وزن ۶۶ کیلوگرم؛ حمید بیرانوند در وزن ۹۸ کیلوگرم و مسعود نعمت چگانی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم رقبای آفریقایی خود را شکست دادند اما عظیم گرمسیری در وزن ۷۱ کیلوگرم؛ فرشاد رستمی کیا در وزن ۷۵ کیلوگرم و مهدی هدایی در وزن ۸۵ کیلوگرم  برابر حریفان خود مغلوب شدند. ضمنا دو تیم در وزن ۸۰ کیلوگرم نماینده ای نداشتند.

هدایت تیم منتخب کشتی فرنگی بزرگسالان خوزستان برعهده لقمان رضایی و فرزاد ایمانعلی زاده بود و داور کشورمان ولی اله شربتی نیز در این مسابقه قضاوت کرد.؛ در ترکیب تیم منتخب آفریقا کشتی گیرانی از کشورهای مصر؛ مراکش و الجزایر که همگی بنا به اعلام کجباف سرپرست تیم اعزامی قهرمانان قاره آفریقا بودند؛ به میدان رفتند.

در روز نخست تورنمنت دوستی ایران و آفریقا نیز چهارشنبه شب تیم منتخب کشتی آزاد نوجونان تهران با نتیجه ۸ بر ۲ منتخب آفریقا را شکست داد.

گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون