نازاریان: شیوه تیم به تیم می تواند باعث جذابیت کشتی شود

یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ 11:54
تیم ها برای حضور در المپیک در حال پوست اندازی هستند
ایران به دنبال توسعه کشتی در دنیاست
آرمن نازاریان گفت: شیوه برگزاری رقابت های جام تختی به صورت تیم به تیم الگوی جدیدی است که می تواند در صورت رفع نواقص باعث جذابیت بیشتر مسابقات کشتی شود.

آرمن نازاریان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: امسال همراه با تیم بلغارستان در رقابت های جام تختی شرکت کردیم و از میزبانی خوب ایران در این مسابقات تشکر می کنیم.

وی ادامه داد: امسال با ترکیبی از کشتی گیران جوان در جام تختی شرکت کردیم زیرا هدفگذاری ما شرکت در رقابت های المپیک 2020 است و باید بتوانیم تیم خوبی را از حالا برای این مسابقات شناسایی کنیم.

دارنده 2 مدال طلای المپیک تصریح کرد: به نظرم با توجه به اینکه سال پس از المپیک می باشد اکثر تیم ها جهت پوست اندازی با ترکیب جوان پای در رقابت های جام تختی گذاشتند، البته چند کشتی گیر مطرح نیز در مسابقات بودند و به نظرم سطح کمی و کیفی مسابقات مناسب بود.

دارنده مدال برنز المپیک و سه مدال طلای جهان در پایان با اشاره به اینکه با توجه به روابط خوب فدراسیون کشتی ایران و بلغارستان در جام تختی شرکت نموده اند خاطرنشان کرد: کشتی ایران در حال حاضر با برنامه های خوبی که برای توسعه کشتی در سراسر دنیا دارد، هدفگذاری مناسبی جهت حفظ همیشگی کشتی در المپیک انجام داده است.

برچسب ها :