رقابت های کشتی آلیش قهرمانی جهان - قرقیزستان/

پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ 12:12
درخشش بانوان ایرانی در اولین حضور جهانی
عنوان نایب قهرمانی در بخش آزاد
تیم ملی کشتی آلیش بانوان کشورمان در بخش آزاد مسابقات جهانی آلیش قرقیزستان به مقام نایب قهرمانی رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های جهانی کشتی آلیش از دیروز (چهارشنبه) در شهر چولپان آتا قرقیزستان در حال برگزاری است.
دیروز مسابقات آلیش در بخش آزاد (free style) برگزار شد که سمیه حیدری و مریم احمدی در اوزان 60 و 75 کیلوگرم به مدال نقره رسیدند و یگانه غریب گشته در وزن 55 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

تیم بانوان ایران با کسب این سه مدال و با 26 امتیاز پس از تیم ترکمنستان به عنوان نایب قهرمانی رسید و تیم قرقیزستان نیز با همین امتیاز دوم شد.
نتایج بانوان کشورمان در این بخش به شرح زیر است:

در بخش زنان، در آلیش یگانه غریب گشته در وزن 55 کیلوگرم، سمیه حیدری در وزن 60 کیلوگرم و مریم احمدی در وزن 75 کیلوگرم به ترتیب با پیروزی ضربه فنی مقابل نمایندگان استونی، هند و قزاقستان راهی مرحله نیمه نهایی شدند.، در این مرحله سمیه حیدری و مریم احمدی به ترتیب با شکست ضربه فنی آلیش کاران روسیه و آذربایجان فینالیست شدند.، اما در دیدار نهایی با شکست مقابل رقبای ترکمنستانی به مدال نقره دست یافتند. یگانه غریب گشته با شکست 7 بر 3 مقابل حریف اکوادوری به مدال برنز رسید و آسیه شجاعی، سمانه خجسته و سیده شیما نادری از دور رقابت ها کنار رفتند.

رده بندی تیمی این رقابت ها به شرح زیر است:
1- ترکمنستان 40 امتیاز 2- ایران 26 امتیاز 2- قرقیزستان 26 امتیاز 4- قزاقستان 25 امتیاز 5- آذربایجان 24 امتیاز 6- روسیه 18 امتیاز 7- صربستان 10 امتیاز 8- اکوادور 9 امتیاز 9- ازبکستان، بلاروس، آرژانتین 8 امتیاز


برچسب ها :