رضایی:کشتی گیران المپیکی پانزده رو مانده به آغاز رقابت ها معرفی می شوند

چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۹۵ 11:59
عدم اعلام اسامی قطعی ملی پوشان، در کاهش انگیزه آنها تاثیر گذار نخواهد بود
مدیر تیم های ملی کشتی آزاد گفت: ترکیب تیم ملی کشتی آزاد اعزامی به المپیک ریو پانزده روز مانده به آغاز این رقابت ها رسما اعلام می شود.

علی رضا رضایی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد برای بررسی شرایط اوزان حاضر در جام سرکسیان بویژه وزن های 65 و 125 کیلوگرم دیروز برگزار شد.

وی ادامه داد: مهمترین تصمیمی که در این زمینه گرفته شد برگزاری مسابقه انتخابی سه از دو بین کمیل قاسمی و پرویز هادی بود.

رضایی تصریح کرد: این تصمیم به این دلیل بود که با توجه به ارزیابی های  صورت گرفته هر دو کشتی گیر نتوانستند در رقابتهای خارجی گذشته نظر متولیان فنی کشتی را جلب کنند و در عین حال هرکدام دارای سوابق عملکردی خاص خود هم هستند. از اینرو فرد المپیکی باید در مسابقه انتخابی که زمان آن بزودی اعلام می شود خودش را ثابت کند.

وی در مورد شرایط وزن 65 کیلوگرم هم گفت: شورای فنی تشخیص داد که نیازی به ارزیابی مجدد در این وزن نیست و کادرفنی طبق فرآیند نفر المپیکی را پانزده روز مانده به آغاز این مسابقات معرفی می کند.، هنوز در این وزن هیچ کشتی گیری المپیکی نیست و اسامی مطرح شده در مورد این وزن گمانه زنی است.

سخنگوی فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: طبق فرآیند فرنگی کاران و آزادکاران حاضر در المپیک پانزده روز مانده‌ به آغاز این مسابقات معرفی می شوند و اعلام اسامی قطعی به دلایل مختلف قبل از این زمان صحیح نیست و از نظر فدراسیون کشتی رسمیت ندارد.

وی در پایان گفت: عدم اعلام اسامی قطعی کشتی گیران المپیکی، در کاهش انگیزه آنها تاثیر گذار نخواهد بود،  چون خود کشتی گیر از وضعیتش در تیم ملی آگاه است و موقعیت خود را در تیم ملی درک می کند.، و هم اکنون نیز همه نفرات مدعی با جدیت و انگیزه بالا  تمرینات خود را در هر دو رشته آزاد و فرنگی برای حضور در المپیک دنبال می کنند.

برچسب ها :