تدیف:4 کشتی گیر در وزن 57 کیلوگرم شانس المپیکی شدن دارند

سه شنبه ۱ تیر ۱۳۹۵ 11:09
 چند روز دیگر در مورد ماخوف تصمیم می گیریم
در جام جهانی ایرانی ها از ما بهتر بودند
جامبولات تدیف گفت: لبدوف، رشیدوف، بوگومویف و اوتار سلطانوف مدعیان وزن 57 کیلوگرم برای حضور در المپیک 2016 هستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، جامبولات تدیف، سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه، پس از برگزاری رقابت های جام زیلکوفسکی لهستان گفت: الکساندر بوگومویف، ویکتور لبدوف، حاجی مراد رشیداف و جمال اوتار سلطانوف چهار کشتی گیر مدعی وزن 57 کیلوگرم برای حضور در المپیک 2016 برزیل هستند.

وی ادامه داد: اسماعیل موسکایف دیگر کشتی گیر این وزن که در قهرمانی کشور روسیه، به نتیجه دیدار خود با لبدوف اعتراض داشت، در مسابقات لهستان حضور پیدا کرد اما سوم شد، اما به نظر من او می توانست تمامی رقبای خود را شکست دهد.

تدیف در مورد حاجی مراد رشیداف حریف حسن رحیمی در جام جهانی کشتی آزاد تصریح کرد: رشیداف مقابل دو قهرمان جهان در جام جهانی با قدرت کشتی گرفت و با اختلاف یک امتیاز شکست خورد.

سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه در مورد اوتار سلطانوف نیز افزود: او نیز در یک وزن بالاتر در مسابقات روسیه سوم شد و با توجه به مصدومیتی که داشت از آمادگی کامل برخوردار نبود اما، اگر تلاش خود را به کار ببندد مطمئنا تا المپیک 2016 به آمادگی کامل خواهد رسید اما همانطور که گفتم، در این وزن رقابت بین 4 کشتی گیر است.

تدیف در مورد عملکرد بیلال ماخوف و حضور وی در ترکیب تیم روسیه گفت: در این مورد تا چند روز دیگر در اردوی جدید خود که در کیسلودسک برگزار می شود تصمیم گیری خواهیم کرد و در حال حاضر فقط سعداله یف کشتی گیری است که برای المپیک انتخاب شده است.

سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه در مورد شکست 5 بر 3 مقابل تیم ایران در جام جهانی آمریکا گفت: ما بر سر اشتباهات تاکتیکی باختیم، جوانان ما نیاز به کار، تجربه و دقت بیشتر دارند، باید بگویم که تیم ما بدتر از تیم ایران بود و ایرانیان برای این موفقیت بسیار جنگیدند.

وی در پایان در مورد عملکرد خوب عبدالسلام گادیسف در جام جهانی و شانس وی برای المپیک خاطرنشان کرد: تصمیم گیری در این مورد بسیار سخت است، گادیسوف در مسابقات قهرمانی روسیه حاضر نشد و آنزول بولتوکایف نفر اصلی ما محسوب می شود، اگر قرار باشد اتفاقی بیافتد، فدراسیون روسیه تصمیم گیرنده است.


گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون