کودیا ماگمدوف:از تشویق تماشاگران ایرانی سردرد گرفتم

یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ 09:30
پس از مبارزه با کریمی بسیار خسته شدم
نماینده وزن 86 کیلوگرم تیم روسیه در جام جهانی کشتی آزاد گفت: از سر و صدای طرفداران ایرانی سردرد گرفتم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، شامیل کودیا ماگمدوف پس از برگزاری رقابت های جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا در مصاحبه با یک سایت روس گفت: مسابقات جام جهانی با حضور تیم های بزرگ جهان در لس آنجلس برگزار شد و من دوست داشتم به دلیل اینکه کشتی گیران داغستان در قهرمانی روسیه حاضر نشدند، در این رقابت ها شرکت کنم.

وی ادامه داد: ما با ترکیب قوی در این رقابت ها حاضر شدیم و به دنبال کسب قهرمانی در جام جهانی بودیم.

کودیاماگمدوف در مورد تغییر شرایط آب و هوایی با سفر به آمریکا گفت: آب و هوای لس آنجلس طبق چیزی که آمریکایی ها هم می گویند، خاص است و شرایط مسابقه در آن بسیار سخت است. به ما در این مورد توصیه هایی شده بود از جمله اینکه آب زیاد بنوشیم اما باز هم شرایط سخت بود و به نظر من باید برای حضور در چنین مکان های نزدیک به اقیانوس برای تطبیق شرایط آب و هوایی زودتر در محل مسابقات حضور داشت.

وی در مورد حضور مجدد در جام جهانی پس از دوسال تصریح کرد: جام جهانی امسال کمی مشکل تر بود چون تمامی حریفان من خوب بودند من به رقابت با کشتی گیران قوی نیاز دارم به عنوان مثال مبارزه با علیرضا کریمی که تازه خود را به عنوان مدعی مطرح کرده است.

قهرمان اروپا در مورد مبارزه با علیرضا کریمی، تنها کشتی گیری که در رقابت های جهانی توانسته بود از عبدالرشید سعداله یف امتیاز بگیرد گفت: کریمی به طور مستمر فشار وارد می کرد و رو به جلو بود، در حال حاضر تمام کشتی گیران ایرانی با این روش مبارزه می کنند و به نظر من حفظ سرعت بالا در سراسر مبارزه کار آسانی نیست اما من سعی کردم تا امتیازات بدست آورده را به هر نحوی حفظ کنم و در مورد این کشتی باید بگویم که بسیار خسته شدم.

وی در مورد حضور تماشاگران ایرانی در سالن مسابقات گفت: طرفداران ایرانی در سالن مسابقات بسیار زیاد بودند و به  به نظر من این جزء مواردی است که در مسابقات بین ایران و آمریکا به وجود می آید.

وی در مورد نشان دادن انگشت اشاره پس از مبارزه با علیرضا کریمی به تماشاگران ایرانی گفت: من هیچ حرکت زشت و ناپسندی انجام ندادم تشویق آن ها برایم بسیار آزاردهند بود و سر و صدای بسیار زیاد آنها باعث سردردم شده بود.


گالری تصاویر

برچسب ها :