مسابقات جهانی کشتی ساحلی نوجوانان- کرواسی/

جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ 21:12
کسب دو مدال طلا و عنوان نایب قهرمانی توسط تیم ایران
تیم ملی کشتی ساحلی نوجوانان کشورمان، با کسب دو مدال طلا به عنوان نایب قهرمانی رقابت های جهانی این رشته در کرواسی رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات جهانی کشتی ساحلی از امروز (جمعه) و با برگزاری مسابقات نوجوانان، در فازانا یکی از شهرهای ساحلی کشور کرواسی در حال برگزاری است.

در پایان رقابت های نوجوانان تیم ایران که با دو نماینده (از سه نماینده) در این مسابقات حاضر شده بود توسط عباس مقدسی و مبین درویشی به دو مدال طلای با ارزش دست یافت و با 20 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد، تیم های کرواسی و استونی نیز در این مسابقات در جایگاه اول و سوم قرار گرفتند.

عباس مقدسی نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم در کشتی نخست و در کمتر از ۳۰ ثانیه موفق شد با امتیاز عالی، «الکسا الیس» از صربستان را شکست دهد. مقدسی در کشتی دوم خود نیز با نتیجه سه بر صفر «توبی آس آرنیسین» از نروژ را مغلوب کرد.
نماینده کشورمان در مبارزه سوم با «لوک مالوبابیک» از کرواسی کشتی گرفت و  با حساب سه بر یک این کشتی گیر را شکست داد تا جواز حضور در فینال را کسب کند. وی در دیدار فینال نیز مقابل نسیم ایوانوف از روسیه به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.

مبین درویشی دیگر نماینده ایران در مسابقات جهانی کشتی ساحلی در وزن ۷۰ کیلوگرم به میدان رفت و در کشتی اول با حساب سه بر صفر یا همان امتیاز عالی «کوین آآس» از استونی را مغلوب کرد. درویشی در کشتی دوم خود با «جرجیوس جیرنیس» کشتی گرفت و با نتیجه سه بر صفر نماینده یونان را هم شکست داد. نماینده ایران در کشتی سوم با «پاول پوکلاویچ» از کرواسی رقابت کرد و با شایستگی و نتیجه عالی این حریف را نیز مغلوب ساخت تا راهی دیدار نهایی شود. درویشی در این دیدار نیز مقابل برنارد بیگل از اتریش به برتری رسید و صاحب گردن آویز طلا شد.

تیم ایران سال گذشته عنوان سوم این مسابقات را بدست آورده بود.

مسابقات جوانان این رقابت ها فردا (شنبه) و مسابقات بزرگسالان نیز روز یکشنبه برگزار می شود.


برچسب ها :