بعد از ظهر امروز و در گود زینل خان شهرستان اسفراین/

شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ 17:07
مسابقات بزرگ کشتی با چوخه پایان یافت
گرامیداشت یاد و خاطره 3 هزار شهید خراسان شمالی و شهدای مدافع حرم
مسابقات بزرگ کشتی با چوخه گود زینل خان اسفراین با گرامیداشت یاد و خاطره 3 هزار شهید خراسان شمالی و شهدای مدافع حرم با شناخت تیمها و نفرات برتر به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات بزرگ کشتی با چوخه یادواره 3 هزار شهید استان و شهدای مدافع حرم با حضور 134 کشتی گیر منتخب از سراسر کشور در قالب 30 تیم در محل گود زینل خان اسفراین برگزار شد.
در پایان این مسابقات تیم سبک سازان شرق به عنوان قهرمانی رسید و تیم‌های مجتمع فولاد لوله گستر اسفراین و تیم کشتی شهرستان اسفراین در جایگاه دوم و سوم ایستادند.
در نتایج انفرادی در وزن 74 کیلوگرم ابراهیم ولیان از لوله گستر اسفراین به مقام اول دست یافت و جواد مرادی و علی مردانی هر دو از سبک سازان شرق دوم و سوم شدند.
در 84 کیلو گرم هادی قدیمی از اسفراین به مقام قهرمانی رسید و حامد میرزا پور از سبک سازان و رشید صحرائی از آشخانه دوم و سوم شدند.
در 95 کیلو گرم محمد تیموری از سبک سازان در سکوی نخست قهرمانی ایستاد و مجتبی کلانتریان از تیم اسفراین و قاسم احدی از آشخانه دوم و سوم شدند.
در سنگین وزن در 95+ کیلو گرم کامران رستمی از سبک سازان شرق اول شد و جعفر پهلوان از لوله گستر اسفراین و سعید قاسمی از شیروان دوم و سوم شدند.
حمید بنی تمیم دبیر و علیرضا رضایی سخنگوی فدراسیون کشتی و مدیر تیم های ملی کشتی آزاد، علی اکبر پرویزی استاندار خراسان شمالی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران کل استان در کنار علاقمندان پرشور رشته کشتی در این همایش بزرگ ورزشی در محل گود زینل خان اسفراین حضور داشتند.
در ابتدای این همایش از خانواده سه شهید مدافع حرم ، شهیدان اربابی ، توفیقیان و حمیدی زاده تجلیل و یاد و خاطره 3 هزار شهید خراسان شمالی ارج نهاده شد.
از دیگر حواشی این مسابقات باشکوه می توان به خداحافظی جواد محمد پور از قهرمانان بنام کشتی با چوخه و عضو تیم ملی کشتی جوانان و نوجوانان از میادین کشتی اشاره کرد .
در پایان این مسابقات به نفرات اول تا سوم هر وزن جوایز ریالی به ارزش 40، 30 و 20 میلیون ریال اهداء شد.


گالری تصاویر

برچسب ها :