جامبولات تدیف:حفظ سعداله یف برای ما بسیار مهم است

چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ 11:09
ماخوف در قهرمانی کشور روسیه شرکت می کند
جامبولات تدیف گفت: در حال حاضر مبارزان زیادی در اردو حضور دارند که مدعی کسب دوبنده تیم روسیه هستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، جامبولات تدیف سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه گفت: در حال حاضر اردوی ما در مرکز آموزشی آدلر به صورت مشترک با جوانان در حال برگزاری است.

وی افزود: ظرفیت کشتی گیران اصلی و ذخیره ما زیاد است و مبارزان خوبی را در اختیار داریم اما همه به دنبال این هستند که خود را اثبات کنند و بعنوان فرد اول راهی رقابت های المپیک شوند.

تدیف در مورد انتخاب سعداله یف برای حضور در رقابت های المپیک تصریح کرد: او باید چه چیزی را اثبات کند و تعداد کمی هستند که مخالف حضور وی در المپیک باشند، و به نظرم همه مردم به وی اعتقاد دارند.

وی افزود: به دنبال حفظ شرایط سعداله یف برای حضور در المپیک هستیم، در حال حاضر وی یک مصدومیت جزئی از ناحیه پا دارد و برای ما از همه چیز مهمتر آماده کردن شرایط برای حضورش در المپیک ریو هستیم.

تدیف در مورد برنامه هایش برای سعداله یف گفت: به دنبال این هستیم که سعداله یف یک ماه دیگر در مسابقات قهرمانی زیر 23 اروپا در بلغارستان به میدان برود و پس از آن نیز قبل از رقابت های المپیک و در اوایل تابستان نیز در تورنمت زیلکوفسکی لهستان بعنوان آخرین میدان تدارکاتی شرکت کند.

وی در مورد سایر کشتی گیران تصریح کرد: علمکرد کشتی گیران ما در جام یاریگین و مدوید خوب بود، به خصوص در جام مدوید کشتی گیرانی نظیر سوسلان رامونوف، ختیگ سابولوف و قهرمان جهان و المپیک حاجی مراد گاتسالوف امیدوار کننده بود ضمن اینکه اسرائیل گاسیموف، زائورماکیف و آنزول بولتوکایف نیز پتانسیل خوبی دارند اما هنوز کامل نیستند و باید توانایی های خود را در مسابقات پیش رو نشان دهند، البته پس از مسابقات قهرمانی اروپا و رقابت های بین المللی، همه چیز روشن تر می شود، و ما می توانیم عملکرد کشتی گیران خود را مقابل حریفان بین المللی ارزیابی کنیم و در آن زمان می دانیم که از نفرات اصلی خود چه می خواهیم و می توانیم حتی به ایجاد یک طرح دوم نیز فکر کنیم.

تدیف در پایان در مورد حضور بلال ماخوف قهرمان سنگین وزن جهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر وی به دنبال درمان آسیب دیدگی خود است و باید منتظر بهبود بازوی وی باشیم و پس از آن باید برنامه های توانبخشی را انجام دهد، اما پس از برگزاری مسابقات قهرمانی اروپا برای حضور وی در مسابقات قهرمانی کشور با وی تماس می گیرم.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

در ادامه ریکاوری ملی پوشان فرنگی کار در قرقیزستان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
با حضور رئیس اتحادیه جهانی کشتی
با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی
تیزر پخش برنامه استعدادیابی کشتی همه فن حریف از شبکه سوم سیما