جامبولات تدیف:حفظ سعداله یف برای ما بسیار مهم است

چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ 11:09
ماخوف در قهرمانی کشور روسیه شرکت می کند
جامبولات تدیف گفت: در حال حاضر مبارزان زیادی در اردو حضور دارند که مدعی کسب دوبنده تیم روسیه هستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، جامبولات تدیف سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه گفت: در حال حاضر اردوی ما در مرکز آموزشی آدلر به صورت مشترک با جوانان در حال برگزاری است.

وی افزود: ظرفیت کشتی گیران اصلی و ذخیره ما زیاد است و مبارزان خوبی را در اختیار داریم اما همه به دنبال این هستند که خود را اثبات کنند و بعنوان فرد اول راهی رقابت های المپیک شوند.

تدیف در مورد انتخاب سعداله یف برای حضور در رقابت های المپیک تصریح کرد: او باید چه چیزی را اثبات کند و تعداد کمی هستند که مخالف حضور وی در المپیک باشند، و به نظرم همه مردم به وی اعتقاد دارند.

وی افزود: به دنبال حفظ شرایط سعداله یف برای حضور در المپیک هستیم، در حال حاضر وی یک مصدومیت جزئی از ناحیه پا دارد و برای ما از همه چیز مهمتر آماده کردن شرایط برای حضورش در المپیک ریو هستیم.

تدیف در مورد برنامه هایش برای سعداله یف گفت: به دنبال این هستیم که سعداله یف یک ماه دیگر در مسابقات قهرمانی زیر 23 اروپا در بلغارستان به میدان برود و پس از آن نیز قبل از رقابت های المپیک و در اوایل تابستان نیز در تورنمت زیلکوفسکی لهستان بعنوان آخرین میدان تدارکاتی شرکت کند.

وی در مورد سایر کشتی گیران تصریح کرد: علمکرد کشتی گیران ما در جام یاریگین و مدوید خوب بود، به خصوص در جام مدوید کشتی گیرانی نظیر سوسلان رامونوف، ختیگ سابولوف و قهرمان جهان و المپیک حاجی مراد گاتسالوف امیدوار کننده بود ضمن اینکه اسرائیل گاسیموف، زائورماکیف و آنزول بولتوکایف نیز پتانسیل خوبی دارند اما هنوز کامل نیستند و باید توانایی های خود را در مسابقات پیش رو نشان دهند، البته پس از مسابقات قهرمانی اروپا و رقابت های بین المللی، همه چیز روشن تر می شود، و ما می توانیم عملکرد کشتی گیران خود را مقابل حریفان بین المللی ارزیابی کنیم و در آن زمان می دانیم که از نفرات اصلی خود چه می خواهیم و می توانیم حتی به ایجاد یک طرح دوم نیز فکر کنیم.

تدیف در پایان در مورد حضور بلال ماخوف قهرمان سنگین وزن جهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر وی به دنبال درمان آسیب دیدگی خود است و باید منتظر بهبود بازوی وی باشیم و پس از آن باید برنامه های توانبخشی را انجام دهد، اما پس از برگزاری مسابقات قهرمانی اروپا برای حضور وی در مسابقات قهرمانی کشور با وی تماس می گیرم.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون