رقابت های جام فدراسیون کشتی آذربایجان/

دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ 08:18
کسب سه مدال برنز توسط آزادکاران جوان
مسابقات بین المللی کشتی آزاد جوانان جام فدراسیون آذربایجان، دیروز (یکشنبه) در شهر باکو برگزار شد و تیم ایران در این مسابقات به سه مدال برنز رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات روز پایانی رقابت های بین المللی جام فدراسیون آذربایجان که در رشته های فرنگی و آزاد و در دو رده ی سنی نوجوانان و جوانان برگزار می شود، با برگزاری مسابقات کشتی آزاد جوانان در سالن حیدرعلی اف شهر باکو برگزار شد.

تیم کشتی آزاد کشورمان با 4 نماینده در این رقابت ها که با حضور 134 کشتی گیر از 11 کشور آذربایجان، ایران، ترکیه، ازبکستان، قزاقستان، گرجستان، روسیه، بلاروس، ترکمنستان، قرقیزستان و مجارستان برگزار می شود، حضور یافت که علیرضا گودرزی، یونس امامی و جمال عبادی در اوزان 50، 55 و 66 کیلوگرم  صاحب مدال برنز شدند و اسماعیل محمدی در وزن 84 کیلوگرم نیز از دور رقابت ها کنار رفت.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 50 کیلوگرم که 20 کشتی گیر حضور داشتند، علیرضا گودرزی در دور اول با نتیجه 9 بر 4 سلیمان اف از قزاقستان را شکست داد وی در دو دوم نیز 10 بر صفر ملیزبایوف از ترکمنستان را مغلوب کرد، گودرزی در دور سوم با نتیجه 11 بر یک دیماگامیف از قزاقستان را شکست داد و راهی دیدار نیمه نهایی شد اما در این مرحله در حالی که با نتیجه 16 بر 10 از بوران گالیف قزاقستانی پیش بود روی یک اشتباه ضربه فنی شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار نیز با نتیجه 18 بر 8 مقابل سلمان اف از آذربایجان پیروز شد و به مدال برنز رسید.

در وزن 55 کیلوگرم که 11 نفر حضور داشتند، یونس امامی در دور اول 8 بر 5 سن سلاحتین از ترکیه را مغلوب کرد وی در دور دوم نیز محمد عبداله یف از آذربایجان را شکست داد اما در نیمه نهایی برابر امیر ارسلانوف کشتی گیر آذربایجانی 13 بر 3  شکست خورد تا راهی دیدار رده بندی شود. امامی در این دیدار با نتیجه 13 بر 3 از سد اورازو از ترکمنستان گذشت و صاحب مدال برنز شد

در وزن 66 کیلوگرم که 18 کشتی گیر حضور داشتند جمال عبادی در دور اول تزقلی از قزاقستان را با نتیجه 5 بر صفر مغلوب کرد وی در دور دوم نیز پناه ایلیاسلی از آذربایجان را 5 بر 2 شکست داد. عبادی در دور سوم در حالی که مقابل رشید خانوف از بلاروس 10 بر 2 عقب بود با اجرای یک دوخم زیبا توانست این حریف را ضربه فنی کند و به دیدار نیمه نهایی راه یابد. عبادی در این دیدار مقابل انس اوزلو از ترکیه با نتیجه 5 بر 2 مغلوب شد و به دیدار رده بندی راه یافت وی در این دیدار نیز با نتیجه .9 بر 5 از سد گومانیف از روسیه گذشت به مدال برنز رسید

اما در وزن 84 کیلوگرم اسماعیل محمودی در دور اول برابر آرسن موسی علی یف از روسیه با نتیجه 5 بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر روس در دورهای بعد، محمودی از دور رقابت ها کنار رفت.




برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون