جردن باروز:در سال 2015 به بالاترین سطح خواهم رسید

یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ 10:23
سارگوش واقعا سرسخت است
منتظر رقابت های لاس وگاس هستم
جردن باروز قهرمان کشتی آزاد المپیک و جهان از آمریکا گفت: در مسابقات جهانی 2015 به بالاترین سطح خود خواهم رسید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، جردن باروز قهرمان وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک و جهان از آمریکا در گفت و گو با یک سایت آمریکایی اظهار داشت: با وجود مصدومیتی که از ناحیه زانو دارم اما قول می دهم در سال 2015 به بالاترین سطح آمادگی خود برسم.
وی ادامه داد: متأسفانه در مسابقات جهانی ازبکستان در دیدار با کشتی گیر گینه بیسائو از ناحیه ی زانوی چپ دچار مصدومیت شدم و نتوانستم توانمندی های خود را نشان دهم.
وی تصریح کرد: فکر نمی کردم یک کشتی گیر از گینه بیسائو بتواند در این سطح با من کشتی بگیرد و باید بگویم وی مرا شگفت زده کرد. او بسیار دفاعی بود و راه را برای من بسته بود.
وی در پاسخ به این سئوال که با وجود آسیب دیدگی چرا انصراف ندادی گفت: هرگز این کار را نمی کردم چون بسیاری از علاقمندان منتظر کشتی های من بودند و یکی از دلایلی که من به این افتخارات رسیدم همین استقامت و مبارزه با مشکلات بود.
قهرمان المپیک لندن در مورد کشتی با دنیس سارگوش روس تصریح کرد: من و سارگوش در 5 سال گذشته همیشه قهرمان این وزن بوده ایم. وی بسیار سر سخت و یک رقیب جدی و در واقع یک قهرمان است. من منتظر او در لاس وگاس هستم تا دوباره عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کنم.
باروز در پایان خاطرنشان کرد: مصدومیتم در حال بهبودی است  و منتظر رقابت های جهانی 2015 لاس و گاس و کشتی گیران سر تا سر جهان در آمریکا هستم.


برچسب ها :